חדשים ב"סנו": קפסולות למדיח ונוזל לחיטוי השירותים

אני מאוד מרוצה, כבר לאחר השימוש הראשון שלי בקפסולות החדשות של "סנו ספארק" למדיח הכלים. לפעילות הטובה שלהם אחראית הפורמולה בעלת נוסחה חדשנית להברקה מושלמת – Active Shine Power. זו נוסחה ייחודית, המשלבת בפעילות הניקוי גם מלחים אלקאליים ואנזימים, המנצחים במלחמה בלכלוך קשה ובהסרת שומנים (וכל זה, ללא צורך בהשרייה מקדימה) וכן רכיבים המונעים כתמים וקורוזיה בכלי זכוכית ונירוסטה.

פעילות הניקוי הדו-שלבית, שמבצעת קפסולת "סנו ספארק-אקטיב שיין פאואר", מתאפשרת הודות למבנה המיוחד של הקפסולה ולמרכיבים הייחודיים שבתוכה. התוצאה: כלים נקיים ומבריקים!

באריזה 50 קפסולות והמחיר: 45 שקל (לפי אתר "זאפ"), או 29.90 – 55.90 שקל (לפי אתר פרייסס").
להשיג בכל רשתות השיווק.

עוד מוצר חדש של "סנו", שנוסה בצלחה אצלנו בבית, הוא ג'ל לניקוי אסלות "סנובון" עם אפקט בישום מוגבר של ניחוחות פרחוניים עוצמתיים, המעניקים אווירה מרעננת בחדר השירותים. הבישום הפרחוני בהחלט נעים וניתן לבחור בשני שילובים מעניינים: מגנוליה ונרולי או לוטוס וסחלב. שניהם נעימים ומותירים תחושה ברורה של ניקיון. חשוב לי לציין כי מעבר לריח הנעים, משולבים ב"סנובון" החדש רכיבים לקטילת 99.9% מהחיידקים ומלח לימון לניקוי עוצמתי, להסרת אבנית ולהברקת האסלה.

באריזה 750 מ"ל והמחיר: 8.90 שקל (לפי אתר "זאפ" או 8.00 – 13.90 שקל (לפי אתר "פרייס"). להשיג בכל רשתות השיווק.

כדאי להזכיר לכם כי חברת "סנו" התחדשה באתר ובו טיפים ומידע על מוצרים, שימוש נכון והדרכה בעולמות התוכן. למידע נוסף היכנסו לאתר סנו – www.sano.co.il ; ולפייסבוק: www.facebook.com/sano.co.il

צילום: טל אזולאי

סגור לתגובות.