הכירו את "פיקסי": טכנאים מעולים ומנומסים לכל התיקונים לבית

יש לי אופי מאוד נוח – אני "לא רואה". זאת אומרת, רואה – אבל לא מתרגשת, לא שוקעת בהתעצבנויות. גם אם לא כל הלהבות בכיריים דולקות, גם אם הידית למרפסת מטבח לא נסגרת הכי טוב ובעיקר – כתם קטן של רטיבות שהופיע מתחת לחלון חדר השינה שלי, בצד המערבי – והתייבש מעצמו. זה היה לפני כמה שנים, ועם הזמן התחילה "זחילה" של קו קילופים. מבחינתי, זו לא בעיה שקשה לחיות איתה, אבל הקילופים המשיכו ולכבוד הפסח המתקרב חשבתי שהגיע הזמן להטריח את עצמי לעשות משהו וכהתחלה, ביקשתי מחברים בפייסבוק המלצה על איש מקצוע.

כללית, הרושם שלי היה שמדובר בתיקון לא גדול ובכל זאת, הכי הפחיד אותי שאיש המקצוע שיראה את החלון, יטען ל"תיקון מקיף" כמעט "שיפוץ", יתחיל לקדוח בקירות ואז "יספר" לי שהעלות גבוהה יותר – ובלית ברירה, אשלם. חברות המליצו על כמה בעלי מקצוע ויש גם חברה שהמליצה לדחות את התיקון עד לאחר עונת הגשמים. בינתיים, הגיעו ימים מאוד חמים, ובינתיים קיבלתי הצעה אטרקטיבית מחברת "פיקסי" וברור שהלכתי עליה – והצלחתי בגדול. ממליצה לכולכם. לא רק עבודה מעולה – אלא גם עבודה מקיפה של עוד כל מיני קלקולים קטנים, שאני, כפי שהצהרתי: "לא רואה".

את ההיחלצות מהמלכוד, שדי התרגלנו אליו, והוא לפנות לאיש שירות או טכנאי בתחום ספציפי של כל בעיה בנפרד – פותר טלפון אחד ל"פיקסי". חברת "פיקסי" שייכת לקבוצת "סופר אלקטריק ס.פ. בע"מ", שפועלת מאז שנת 2010. בתחילה, כחברה שמספקת ללקוחותיה טכנאים לתיקון מוצרי חשמל ובשנים האחרונות עברה לעבוד לפי מודל מנוי חודשי ומספקת שירות מהיר, מקצועי והגון – למנוייה בלבד.

לחברה מעל 150 אנשי מקצוע הפרוסים בכל הארץ, לביצוע כל מה שזקוקים לו בתחום התיקונים בבית: הנדימן, מנעולנים, אנשי מחשבים, מדבירים, חשמלאים, טכנאי סלולר ומחשבים, שרברבים, טכנאים לכל מוצרי החשמל בבית, דודי שמש וחשמל, מזגנים, מדבירים, שירותי דרך ועוד. כל השירותים תחת קורת גג אחת בפיקוח צוות מקצועי. טכנאים מקצועיים, אמינים, שמבצעים את העבודה בזריזות ואם הלקוח לא יהיה מרוצה – יש לו למי לפנות כי "פיקסי" מעניקה אחריות על הטיפול. לינק לאתר: www.fixy.co.il

איש המקצוע, שטיפל בעיות השונות אצלי בבית, היה בן אדם מאוד נחמד, מנומס, מסביר, עוזר, עובד מאוד יפה ובלי לחץ – מה שיצר אצלי תחושה מאוד בטוחה של הוגנות מקצועית. התברר שיש בעיה דומה, אם כי מצומצמת יותר, בחלון מערבי בחדר נוסף והתברר שנדרש גם איטום החלון מחלקו החיצוני – והכל בוצע ולשביעות רצוני המלאה. אגלה לכם כי ראיתי את החומרים שבהם השתמש – והם בהחלט משובחים ביותר. הוא הגיע פעם נוספת כדי להתאים את הצבע לצביעת התיקונים שביצע.

ב"פיקסי" דואגים להכל ובוחרים טכנאים שהם אנשי מקצוע מנוסים, אמינים והגונים, כך שאנחנו נהיה מרוצים ונמשיך במנוי החודשי שלנו, ללא חשש מאנשים "זרים" ש"עובדים עלינו". אני מניחה שביצוע העבודה המוצלחת, יכול להיות קשור לכך שהטכנאים הם שכירים של "פיקסי", שמקבלים מהחברה משכורת – ומרוצים. מצד אחד, יש להם "ראש שקט" ומהצד השני, חשוב להם להיות איכותיים. לחלוטין מובן ש"פיקסי", שנותנים אחריות על כל התיקונים – יבחרו באנשי מקצוע איכותיים. השורה התחתונה, עבורנו הצרכנים: לנו זה מאוד כדאי.

אוסיף עוד כי איש המקצוע שעבד אצלי בבית גם תיקן את מנעול הדלת למרפסת מטבח ומבחינתי, זה חסך לי כסף שחשבתי לשלם עבור קניית מנעול חדש ועבור עבודת פירוק הישן והרכבת החדש. עוד אספר לכם, שאיש המקצוע אמר לי שגם ניקוי מסנן מכונת הכביסה "כלול בביקור". הצטערתי שלא חשבתי על כך מראש כי בדיוק המכונה עבדה, אז הוא הדריך אותי איך לנקות בעצמי. מה שכן, הוא ניקה את הפילטרים במזגן בסלון – ומאז המזגן עובד טוב יותר, איך לא חשבתי בעצמי על זה. טוב שיש את אנשי המקצוע של "פיקסי".

חייבת לשתף שגם מחלקת שרות הלקוחות הייתה קשובה ומקצועית. התיאום היה רציני ומיידי וכך גם טלפון נוסף שקיבלתי מהם לבדוק האם הכל נעשה לשביעות רצוני. תסכימו איתי, שאין דברים כאלה! חשוב לדעת כי השירות של "פיקסי" ניתן בכל חלקי הארץ, אבל הוא מחייב מנוי שנתי. יש 3 סוגי מינויים, לפי היקפם: 99 שקל לחודש (חבילת בסיס), 129 שקל לחודש (חבילת כסף), 159 שקל לחודש (חבילת זהב). כדאי לדעת כי שני האחרונים כוללים גם שירות הדברה פעם בשנה והאחרון כולל גם תיקון מחשבים.

העובדה שמדובר באיש מקצוע לתיקון מכשירים חשמליים על חלקיהם הדורשים החלפה – מביאה אותי לחשבון פשוט שמנוי ב"פיקסי" זול יותר מאשר ביטוח נפרד על כל מכשיר חשמלי וכל מזגן. לכך אוסיף את איכות ומיומנות אנשי המקצוע ואחריות החברה על עבודתם – והחשבון ברור.

לפרטים נוספים באתר: www.fixy.co.il

פנייה לפתיחת קריאה אפשרית 24 שעות ביממה: באפליקציה, ווטסאפ, פקס, אימייל ואתר אינטרנט. הפנייה בטלפון בשעות 09:00 -15:00.

מהתנסותי האישית, אני מסכימה לגמרי למה שאומר דרור רחמים, מנכ"ל חברת FIXY (פיקסי): "בעולם העסוק של כולנו, אין זמן להיתקע עם תקלות ובוודאי שלא לבזבז זמן יקר על חיפוש אנשי מקצוע אמינים ואיכותיים. ענף בעלי המקצוע בישראל סובל מבעית תדמית קשה. זיהינו את הצורך של רבים בריכוז של בעלי מקצוע ממגוון תחומים, תחת חברה אחת מקצועית ואמינה, מתוך מטרה לקחת על עצמנו את הפיקוח והאחריות עליהם ובכך לעורר מהפיכה בתחום צריכת השירות לתחזוקת הבית.

פה נכנס המודל המהפכני של פיקסי, המציע מקום אחד שבו ניתן לקבל את כל אנשי השירות, תחזוקה או טכנאים, לכל סוגי התקלות בבית במחיר מנוי חודשי קבוע, ידוע מראש ומשתלם, הכולל פיקוח מלא ואחריות. מדובר במודל שירות שכבש את ארה"ב וכעת אנו שמחים להשיקו בישראל. במודל זה, הלקוחות מתנהלים רק מול מוקד השירות של פיקסי ולא מול בעלי המקצוע. אנו מפקחים באופן מלא על כל בעלי המקצוע ולכן לקוחותינו יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי הם יקבלו שירות אמין, איכותי ומקצועי לכל תקלה".

צילום: יח"צ

סגור לתגובות.