בחנויות "מיניסו" קולקציות גיבורי-על של "מארוול" בעיצוב מרשים ומחירים מפתיעים

לא תאמינו – אנחנו אלופים! כלומר, "מיניסו ישראל" אלופה: לחנות הישראלית הראשונה של "מיניסו", שנפתחה לפני כשנה וחצי בקניון "עזריאלי" תל-אביב, יש מקום מכובד בין 10 החנויות המובילות במכירות בעולם – כי אנחנו קונים, והרבה, ממה שאנחנו כל כך אוהבים. מהר מאוד הפנמנו שלא ניתן לעמוד בפני היופי העיצובי, האיכות והמחירים המפתיעים של פריטי "מיניסו", כאשר מחיר מרבית המוצרים נע בין 5 שקל – 49 שקל ומגוון המוצרים מתחדש על בסיס שבועי.

אין סיכוי שנתעייף כי הקו המנחה את המותג הוא חידוש מתמיד של המלאי שעל מדפיו. רק לפני כשבועיים השתתפתי באירוע הפתיחה של חנות "MINISO" החדשה בקניון "איילון" וכבר חזרתי לשם לאירוע מדהים של השקת "MARVEL X MINISO" – קולקציה המשלבת את גיבורי-העל של  "MARVEL" עם העיצובים הייחודיים של "MINISO". לכבוד החידוש, כל קניון "איילון" מקושט בהתאם, הרחבה המרכזית בקומת הכניסה מציגה באופן מרשים את הרעיון, והחנות עצמה – מתנה לעיניים. לא ניתן לעמוד בפיתוי הרכישה של מוצרים כל כך מזמינים בצבעוניות מהממת של אדום וכחול, כשרק חלקה האחורי המרוחק מהכניסה של החנות מציג את המלאי המקובל של "מיניסו" – משהו שתמיד כל אחד צריך.

"MARVEL", בת ה-80, היא מלכת גיבורי-העל, בעלת ספיידרמן, קפטן אמריקה, איירון מן, הענק הירוק, ת'ור ועוד ואוחזת במגוון של כ-2,000 דגמים ומאות אלפי מוצרים, לכל הגילאים. כן, גם בוגרים ומבוגרים אוהבים לצרף פריטים חדשים לאוסף שלהם, שהם כל כך אוהבים. בשנת 1939 ייסד מרטין גודמן את המותג כחוברת קומיקס, שמציגה את גיבורי-העל האהובים על כולם. מאז ועד היום, המותג עבר גלגולים רבים, התפתח עם ילדי שנות ה-80 והתעצם עם ילדי שנות -90, כאשר אחת מאבני הדרך העיקריות הייתה רכישתו (באוגוסט 2009) על-ידי חברת "וולט דיסני", כניסת העולם הדיגיטאלי ויציאת הסרטים עם גיבורי-העל והדמויות הרבות והאהובות, אשר זכו להצלחה מסחררת בכל העולם.

"מארוול" וענקית העיצוב היפני "מיניסו" חתמו, בחודש מרץ 2019, על חוזה זכיינות בלעדי, התקף ל-3 שנים ול- 123 מדינות (כולל מדינות בהן "מיניסו" מתעתדת לפתוח חנויות). כך נוצר הבסיס לקולקציה המשותפת: "MARVEL X MINISO" – "מיניסו" תייצר ותשווק מוצרים תחת המותג בקטגוריות השונות. שיתוף פעולה זה, כחלק מהאסטרטגיה הכוללת של "MINISO" העולמית לשיתופי פעולה עם מותגים מובילים, מייצג את אורח החיים הצעיר והאופנתי בעידן החדש של הקמעונאות.

כבר היום, מחזיקה "MINISO" ברישיונות למספר מותגים אהובים ומובילים כמו: הפנתר הורוד WE BARE BEARS ,ADVENTURE TIME ועוד. בשנת 2020 צפויה הרשת להשיק שיתופי פעולה נוספים עם מותגים מובילים כגון: הלו קיטי, רחוב סומסום, ומותגי דיסני נוספים. ב-"MINISO" מאמינים כי מוצרים טובים צריכים לשרת קהל רחב: ילדים, נוער, מבוגרים, נשים וגברים וכי כל הצרכנים בעולם זכאים למוצרים הטובים ביותר, באיכות הטובה ביותר ובמחירים נגישים.

אתם מוזמנים להיכנס לחנות המותג בקניון "איילון" ולהתרשם מקולקציות "MARVEL X MINISO", שכבר עלו על המדפים, בשני קווי עיצוב מובילים:

Marvel Comics Retro (1 – קולקציה ברוח עיצובי חוברות הקומיקס האגדיות, הראשונות של "MARVEL". קו רטרו מגניב ומלא אמירה, שנשען ונותן כבוד ליסודות ההיסטוריים של מותג "MARVEL".

2) Marvel Kawaii Art Collection – גיבורי-העל של "MARVEL" בעיצוב "MINISO". קולקציה צבעונית, ייחודית ומלאת מעוף של גיבורי-העל, שמשדרת חוויה מיניסואית אמיתית אומרת "עיצוב טוב – חיים טובים" ומעניקה לגיבורי "MARVEL" את טעם האנימה היפני.

מגוון המוצרים מתחלק בין הקטגוריות השונות של "MINISO": דיגיטל ואלקטרוניקה, צעצועים, אביזרים לבית, אביזרי אופנה, בריאות ויופי, לייף סטייל, כלי כתיבה ומתנות, טקסטיל ועוד. כולם מציגים את אבני היסוד של המותג: איכות גבוהה של מוצרים חכמים ופונקציונאליים לשיפור סגנון החיים והפנאי; עיצוב מקורי ואופנתי לפי קווי העיצוב היפני; מחירים משתלמים.

באירוע ההשקה, אמרה לנו עינת פורטוגלי, מנכ"לית "MINISO ישראל": "זו התרגשות גדולה להשיק את קולקציית MARVEL X MINISO בישראל. MARVEL X MINISO הוא סיפור הצלחה בכל המדינות בהן הושק בעולם. אני שמחה שעכשיו גם הלקוחות בישראל יוכלו להנות מהמגוון העשיר של המוצרים באיכות הבלתי מתפשרת, בעיצוב הייחודי והמיוחד ובמחירים מפתיעים במיוחד. בשנת 2020 תמשיך הרשת לפתוח חנויות נוספות ולהנגיש את חווית מיניסו לכמה שיותר לקוחות ברחבי הארץ".

ההדדיות בין תשוקות הצרכנים הישראלים לבין השפה של "MINISO", הוכיחה עצמה כמאוד מרשימה, וכך זה בכל העולם. רק לפני 6 שנים המותג הוקם על ידי ידי YE Guofu, שותף-מייסד ומנכ"ל החברה ו- Miyake Jyunya שותף-מייסד והמעצב הראשי של "מיניסו". רק לפני 3 שנים המותג יצא מיפן אל השוק הבינלאומי. כיום, המותג שבבעלות ענקית הקמעונאות והמסחר "SAIMAN" פופולארי מאוד בשוק הגלובלי עם מעל ל- 4,600 חנויות ב- 86 מדינות ברחבי העולם וכ- 100 חנויות שנפתחות מידי חודש בין היתר באסיה, גרמניה, ספרד, רוסיה, ארה"ב, קנדה, מקסיקו, ברזיל, ארגנטינה, אוסטרליה, מרוקו, דרום אפריקה, ועוד. רק בחודשים האחרונים נפתחו חנויות בלונדון, בברצלונה, בהונגריה וההתרחבות הבינ"ל ממשיכה.

גם בישראל ההתרחבות מרשימה: לפני שבועיים נפתחה החנות החדשה בקניון "איילון" ובשבוע הבא תיפתח חנות נוספת ב"קריון" בקריית ביאליק. כיום, לרשת 16 חנויות: קניון עזריאלי תל אביב; קניון עיר ימים נתניה; קניון מלחה ירושלים; קניון עופר רחובות; גרנד קניון חיפה; Big Fashion דנילוף טבריה; קניון הנגב באר שבע, Big קריות; קניון הזהב ראשון לציון; קניון עזריאלי רמלה; Big Fashion נצרת; דיזנגוף סנטר תל אביב; קניון בת ים; Big Fashion בית שמש; קניון עזריאלי איילון;Big Fashion אשדוד. עד סוף השנה, הרשת תגיע לפריסה של כ- 17 חנויות ומתעתדת למנות כ – 50 סניפים בפריסה ארצית בתוך 5 שנים. גודל חנות ממוצעת נע בטווח של 200 מ"ר – 300 מ"ר והן ממוקמות בקניונים מובילים ובמיקומים מרכזיים ברחבי הארץ.

צילום: סטודיו מאשין

סגור לתגובות.