ל"הרבלייף" שייקים חורפיים חדשים בטעמי קפוצ'ינו ומלון

השייק בטעם קפוצ'ינו ממש מתאים לי כארוחת בוקר משביעה, מה שכן: מהר מאוד גיליתי שאני אוהבת להוסיף עוד חצי כפית קפה להעשרת הטעם ועוד פרוסת טוסט לצורך הפרטי שלי בתחושת לעיסה. עוד טעם חדש הוא המלון, המאוד רענן. אני מסתפקת בכוס אחת ביום ובוחרת: או קפו'צינו בבוקר או מלון אחרי הצהריים. שני הטעמים החדשים מצטרפים אל המשקאות של חברת התזונה הבינלאומית "הרבלייף", כתחליף לארוחה שלמה. בהזדמנות זו אגלה לכם כי מבין הטעמים הוותיקים יותר – הישראלים מרבים לרכוש את טעם הווניל.

אבקת המשקה "פורמולה 1" מגיעה בתוספת ויטמינים ומינרלים, מכילה חלבון עשיר ואיכותי, אבות מזון חיוניים ואת כל החומרים המזינים שהגוף זקוק להם. הודות לכך, היא ממלאת תפקיד של ארוחה מאוזנת ובפרוש תחליף לארוחה אחת ביום, עם תחושת שובע ברורה, מה שמעניק לה יתרון בבקרת המשקל האישי ובסיס יעיל להפחתה במשקל. באופן אישי, בנוסף לטעם המזמין, אני חייבת לציין את היתרון הגדול של הפורמולה בקלות ובנוחות הכנתה – היא מספקת ארוחת בוקר מאוזנת בפחות משתי דקות הכנה.

לדברי ד"ר יוני ירום מומחה המזון והספורט של "הרבלייף", חברת התזונה הבינלאומית, המעודדת ומקדמת אורח חיים בריא ופעיל: "פורמולה 1 של הרבלייף, זהו משקה המבוסס על מדע. היא מכילה יותר מ-20 ויטמינים ומינרלים, מהווה כ-50% מצריכת הוויטמינים המומלצים ליום במנה אחת, 17 גרם חלבון בכל מנה, כמות שומנים מינימלית, עשירה בסיבים תזונתיים, וכל זה בארוחה אחת של השייק ב-2 דקות, שמספקת תחושת שובע למשך מספר שעות ונגישה לכולם. מחקרים קליניים שנערכו בגרמניה, ארה"ב, קוריאה ורוסיה, הוכיחו שהשימוש בשייקים מתערובת אבקה להכנת משקה כתחליף מזון, מביא לירידה במשקל."

אופן הכנה: מוזגים לבלנדר 250 מ"ל נוזל (מים/מיץ/ חלב דל שומן/חלב סויה /חלב שקדים), מוסיפים 2 כפות אבקת משקה "פורמולה 1" ואם רוצים, ניתן להוסיף לבלנדר גם פירות / ירקות / אגוזים לפי הטעם האישי. מערבלים הכול בבלנדר עד לקבלת מרקם חלק. ביחד עם זאת, יש לקחת בחשבון כי על בסיס חלב דל-שומן, מנת שייק מכילה 204 קלוריות ואילו תוספת פירות משנה את הערכים התזונתיים.

בקופסה כמות המתאימה להכנת 21 מנות והמחיר: 200.21 שקל.

כשרות: Lakewoods

ניתן להשיג בטלפון: 03-9431155

בדוא"ל: israeldr@herbalife.com

באתר החברה: www.herbalife.co.il

צילום: יח"צ, אלעד ברנגה

סגור לתגובות.