"תערוכת רהיטי ישראל" 2020 עם הפרזנטור אייל ברקוביץ'

תערוכת הרהיטים הגדולה בישראל מתרחשת מזה 42 שנים בגני התערוכה בתל-אביב בחול המועד סוכות ומהווה מוקד משמעותי לעלייה לרגל אם להתרשמות – או לרכישות בהנחות בהחלט כדאיות. כדאי לעשות את המאמץ, כי התערוכה תמשך עד 19.10.19 וגם אם לבסוף לא תספיקו לרכוש – כדאי להתחיל להתרשם כי לראשונה, התערוכה תתקיים גם בחול המועד פסח. בתערוכה מוצגות קולקציות 2020 של מעל 70 חברות בתחום, עם כל החידושים, כל המגמות בתחום הריהוט והעיצוב. החידוש השנה הוא מתחם מוצרי חשמל גדול ובו מוצרים במחירים חסרי תקדים. ההפקה השנה עברה לידיים חדשות: ל'גרופ תערוכות" בבעלות רועי וילדר וגם נבחר פרזנטור לתערוכה – אייל ברקוביץ'.

רועי וילדר, מנכ"ל "גרופ תערוכות", הוא יזם פרטי עם יותר מ-10 שנות ניסיון בהפקת תערוכות ענק והוא מתכוון להפוך את התערוכה השנה יותר מאי-פעם לרלבנטית עבור יצרנים, יבואנים ותעשיינים בתחום הריהוט בישראל, להחזיר לתערוכה את אמונן של חברות ותיקות בתעשיית הריהוט (שלא השתתפו בתערוכות ריהוט קודמות) ולהפוך את התערוכה לרלבנטית יותר מאי פעם עם מגוון רחב של משתתפים, קולקציות חדשות, מגמות עיצוב עכשוויות ומחירים אטרקטיביים.

חידוש מעניין הוא מתחם מוצרי חשמל של המרכז לעודפי חשמל המציע את מיטב מוצרי החשמל הקטנים והגדולים למטבח ולכל חלקי הבית במחירים של עד 70% הנחה. בין הפריטים הבולטים: מקררים, תנורים, מכונות כביסה, מייבשים, מערבלים, מכונות קפה ועוד של המותגים סמסונג, האייר, LG, מותגי ניופאן ועוד.

חידוש בולט בתחום, שפתח את התערוכה, הוא השקת אפליקציית "דירה נאה LUXURY", שהיא שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין "קבוצת עפרה שמעוני" ומגזין "דירה נאה" ומטרתו לייצר חיבורים אמיתיים בין מעצבי פנים ואדריכלים לבין חברות מציגות בתערוכה. זאת, במטרה למקסם את פוטנציאל סגירת העסקאות בשיטה המבטיחה כדאיות עסקית ולידים בטוחים ללוקחים בה חלק ויצירת מועדון חברים אקסקלוסיבי בעל כוח קניה עוצמתי, המעניק בונוסים והטבות לחברים בו. במהלך התערוכה, יוזמנו אדריכלים ומעצבים לקיים את החיבור בין לקוחותיהם לבין החברות המציגות בתערוכה.

חברות רהיטים מובילות, שמשתתפות בתערוכה, הן: שמרת הזורע, שחוזרת לתערוכה לאחר עשר שנים שבה הדירה רגליה מתערוכות עיצוב וריהוט בישראל, עמינח, רילקסון, אולטימה, דיבאני סנטר, קינג קויל, רוזטו, דיור אינטריורס ועוד רבות אחרות. ביקרתי בתערוכה, במסגרת אירוע עיתונאי-בלוגרי ואפרט עבורכם את החידושים המעניינים בתערוכה:

"דיבאני סנטר" – מותג צרפתי מוביל, הקיים משנת 1974 ובעל 80 חנויות בצרפת, שרכש לעצמו מוניטין באירופה ובמדינות רבות ברחבי העולם וכמובן גם בישראל. החברה, שהייתה ידועה בתחום ייצור מערכות ישיבה סלוניות מעור ומבד, התרחבה ומציעה טוטאל לוק בתחום העיצוב והריהוט: מגוון עצום של מערכות ישיבה, פינות אוכל, חדרי שינה, שולחנות סלון, שטיחים, אקססוריז, יחידות קיר איכותיות – הכל פרי עיצוב מודרני מוקפד של מעצבי העל האירופאיים, המלווים את החברה כבר 40 שנה.

פריטי הריהוט של "דיבאני סנטר" מעניקים חוויית עיצוב חדשני ומודרני, נוחות מפנקת ועמידות לאורך שנים. הם מיוצרים תוך הקפדה מלאה על כל תקני האיכות עם דגש מיוחד על אומנות העיצוב. הכורסאות וספות העור מעוצבות מעץ משובח ומעורות שעוברים תהליך עיבוד ייחודי שבסופו העור נצבע ב"טבילה" (ולא בהתזה) תהליך המקנה לעור עמידות מרבית. התפירה איכותית ועמידה תורמת למראה כמו חדש גם לאחר שנים רבות.

חידוש מעניין באגף בפינות האוכל הוא של שולחנות המצויידים בפלטה עליונה מקרמיקה המשלבת יופי לצד פרקטיקה, כאשר על הקרמיקה ניתן להניח סיר בישול חם.

שימו לב: לרגל התערוכה, 50% הנחה על מערכות ריהוט שונות.

"רוזטו" – חברה ישראלית הפועלת מאז שנת 1978, בעלת מרכז לוגיסטי מתקדם בגודל של כ-3,000 מ"ר ביבנה ו-6 סניפים ברחבי הארץ. ברשת חנויותיה, "רוזטו" מאגדת תחת קורת גג אחת קשת רחבה של פתרונות ריהוט בסגנונות עיצוב אקלקטיים עדכניים וחדשניים: מערכות ישיבה, חדרי שינה, פינות אוכל, ארונות קיר וריהוט משלים. החברה מייצגת בישראל בבלעדיות מותגי על בינלאומיים ובהם: Pianca, Domicil, Max Divani , Italian lounge וכיו"ב ולראשונה תציג דגמים מובילים של מותג הפרימיום "מקס דיבאני" האיטלקי.

"דיור אינטריורס" – חברה ישראלית הקיימת מאז שנת 1978 והשנה מציגה בתערוכה את הקולקציה החדשה של המותג האיטלקי "Fdesign", המתמחה בייצור מערכות ישיבה וספות שעיצובן משלב בין מסורת איטלקית קלאסית לבין חדשנות ומבטא אינדבידואליות ויוקרה, המדברת בעד עצמה מבלי לנקר עיניים. במוצרי החברה נעשה שימוש בחומרים איכותיים, כמו מגוון רחב של עורות במגוון צבעים ובעץ איכותי המבטיח עמידות לאורך זמן. כמו כן, מתמחה החברה בעבודת אמנות ידנית תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים באופן המבטיח את האלגנטיות של הסגנון. כל הפריטים מיוצרים 100% באיטליה.

בתערוכה, מוצגים השנה רהיטים מקווי ייצור שונים של המותג. ביניהם, הקולקציה המודרנית, המאופיינת בקווים נקיים מתוחכמים שמתאימים לחללים מרווחים ומשלבת נוחות וטכנולוגיה, הפועלת לשיפור איכות החיים. קולקציית Living, שהיא הטרנד האחרון בעולם הריהוט של ספות שנפתחות למיטות. קולקציית Luxury המיוצרת על פי הזמנה בלבד מיועדת לטירות יוקרתיות, אחוזות ובתים ברמה הגבוהה ביותר.

עוד מותג מעניין שמציגה "דיור אינטריורס" הוא Hjort Knudsen, חברת הריהוט והעיצוב המובילה בדנמרק והספקית הגדולה ביותר של מערכות ישיבה מרופדות מעור ומבד ומערכות ריהוט שונות לחנויות רהיטים בדנמרק, שוודיה, נורבגיה, גרמניה הולנד וכעת גם צרפת ומדינות רבות במערב אירופה ובארה"ב ממשיכה לצמוח ולהטביע את חותמה על העיצוב העולמי.

לישראל מגיעות קולקציות חדשות המושפעות מקווים וטרנדים שמתפתחים דווקא בישראל, הן ברמה של צבעים (לא רק צבעים מונוכרומטיים האופייניים לעיצוב הסקנדינבי) והן ברמה של גודל מערכות הישיבה, המותאמות לאירוח של מספר גדול של בני משפחה וחברים. בתערוכה מוצגים דגמים חדשים, המשלבים צבעים זוהרים (כמו צהוב בוהק), לבן קרם משולב בפסי זהב, כתומים קופצניים, חומים וגם שילוב של רגלי מתכת דקיקות בצבע נחושת או זהב, מערכות ישיבה פינתיות בבדי קטיפה כחולים ואפורים ועוד.

מחלקה מיוחדת בחברה זו היא מחלקת כורסאות הטלוויזיה, המשלבות עיצוב דני ברמה הגבוהה ביותר, שילוב של עורות משובחים, בדים וכמובן עץ איכותי המזוהה עם העיצוב הדני בקווים נקיים, פשוטים ובקימורים מרהיבים. חלק מכורסאות הטלוויזיה מצויד בטכנולוגיה מתקדמת, המאפשרת לכוונן את הכיסא במספר תנוחות וזה אף בנגיעת טאץ' בלתי מורגשת. קיימות גם אפשרויות חיבור ל-USB, להטענת הטלפון הסלולרי ועוד.

לפרטים נוספים: www.diur.net

"שמרת הזורע" – החברה הגדולה והמובילה בישראל לעיצוב ולשיווק מערכות ריהוט לכלל הבית חזרה להציג בתערוכת הרהיטים, לאחר 9 שנים שבן לא השתתפה בתערוכה. בין השאר, פריטי ריהוט חדשים לשנת 2020. בין הבולטים והמובילים: "כורסא גבריאל" עם רגל עץ שחורה ובד קטיפה אופנתי המוצע בגוונים לבחירה: חום כאמל, כחול פטרול או אפור סילבר. "כורסא דניש" יוקרתית מעוצבת בקווים ישרים ונקיים, בעלת רגלי מתכת שחורות מצופות בצבע בתנור ומשולבת בבד סינתטי בגוון חרדל או טורקיז, קל לניקוי בעל שכבת הגנה שמונע מנוזלים להיספג באופן מיידי. כיסא "דאלי" בעיצוב עכשווי ואלגנטי בעל רגל מתכת שחורה ומשלב ריפוד של קטיפה שחורה ואופנתית. שלדת הכיסא בנויה ממתכת צבועה בשחור. איכותי ועמיד לאורך זמן.

מערכת ישיבה "יוסטון" עם ספת 4 מושבים בעלי שיפוע ישיבה ארגונומי לנוחות מרבית. רגלי המערכת גבוהות ומעוצבות ממתכת שחורה, מאפשרות ניקיון מתחת לספה באופן ידני או על ידי רובוט. הספה גדולה ומרשימה באורך 3 מטרים, מגדילה ומשדרגת את מראה הסלון. הספה מורכבת משני חלקים, כך שניתן להעביר אותה בקלות במעברי דירה. המושבים עשויים מספוג על משטח קפיצים כדי לשמור על גמישות ונוחות. כריות המושבים קבועות, לשמירה על מראה מסודר של הספה לאורך זמן. כריות הגב נשלפות, דו-צדדיות, עם כיסויים הניתנים להסרה בקלות. בד המערכת הוא בד קטיפה בגוון שחור, איכותי במיוחד, נעים למגע וקל לניקוי. ניתן כמו כן להזמין בבדי ריפוד מתוך קטלוגי הבדים אקווה קלין / רוסטיקה ספרד.

מזרן "גולד" מסדרת "אימפלה", שהוא מזרן אורתופדי בתקן אירופאי שמתאים את עצמו למשקל הגוף ובכך מסייע בהקלה על כאבי הגב והצוואר. עיצובו היוקרתי המאופיין בתפירות עמוקות ושילוב דוגמאות בדים על משטח המזרן. עשוי משילוב של קפיצים מבודדים (כ-720 קפיצים למזרן). כל קפיץ ארוז בנפרד ולכן כשישנים יחד במיטה, תנועה של אדם אחד אינה משפיעה על האדם השני.

עוד מציגה "שמרת הזורע" מערכות קיר עם מזנון מעוצב המאפשר אחסון קל ונוח, ארונות ומבחר מיטות.
כדאי מאוד לשים לב לעמדה המיוחדת מחוץ לביתן ובה מוצרי "שלם וקח" במחירים מאוד אטרקטיביים, כמו שולחן צד עגול "אורנוס" במחיר 190 שקל, כוננית ספרים המשלבת מתכת ועץ במחיר 550 שקל, שולחן אוכל ו- 2 כסאות במחיר 690 שקל ועוד.

לפרטים נוספים: www.shw.co.il

"אולטימה" – רשת מובילה וגדולה בישראל לייבוא ושיווק מערכות ישיבה בריפוד עור ובד מתוצרת איטליה. המערכות מגיעות בשלל חלופות, במענה לכל צורך, ביניהן: מערכות ישיבה פינתיות, ספות נפתחות למיטה, מערכות ישיבה עם ריקלניירים (מנגנון הדום נשלף) ידניים וחשמליים, בהרכב רגיל או פינתי/ שזלונג וכורסאות הדום נשלף. הדגמים השונים של המותג מעניקים חווית עיצוב חדשנית ומודרנית מבלי להתפשר על פונקציונליות ונוחות. לצד מגוון עורות אדיר, הולכת אולטימה וממצבת עצמה כשחקן בולט ומשמעותי בייבוא מערכות ישיבה בריפודי בד, במיטב הטרנדים והפיתוחים העכשוויים. ביניהם, בד המכונה אקווה קלין aqua clean המקל על ניקיון הבד, במידת הצורך. מדובר בבד סינטטי לחלוטין, המאפשר בעזרת מטלית לחה להסיר כתמים רבים. מערכות ישיבה מיוחדת שנפתחות למיטה עם סגירת פטנט מדהימה. מערכות קיר ומזנונים מיוחדים בחיפוי שיש תוצרת המותג הגדול ביותר באיטליה Colombini Casa. שולחנות פינות אוכל עם טופ קרמיקה איכותי ומעוצב במבצע מצוין רק לבאי התערוכה: מחיר השולחן 7,990 שקל וברכישתו מקבלים 6 כסאות מרופדים במתנה!

"אגם ארונות" – רשת המתמחה בפתרונות אחסון בהתאמה אישית. לרשת 16 סניפים ברחבי הארץ ומפעל המשתרע על 5000 מ"ר ומצויד במיכון ובכלים המתקדמים ביותר. בתערוכה, מוצגים הטרנדים הבולטים בעולם ארונות ההזזה, כאשר המגמה הבולטת היא לחלק את הארון לפחות תאים ולהשאיר דלתות הזזה גדולות ומרשימות, דלתות ענק המאפשרות להשאיר דלת פתוחה עד 2 מטר. ארונות הזזה מפרזולים מגוונים, ארונות הזזה בעלי מסילות עליונות ותחתונות או ארונות הזזה בעלי מנגנון רחף כשהדלתות תלויות על מנגנון עילי בלבד.

בית אמנות העץ – מתמחים בבניית ארונות קיר בהתאמה אישית עם החומרים המתקדמים ביותר. בין החידושים לשנת 2020 שמוצגים בתערוכה: ארונות טלוויזיה מודרניים עם מנגנוני רחף צפים ונסתרים, דלתות זכוכיות צבועות במיוחד למידת מסך הטלוויזיה המבוקש; ארונות הנצבעים בתנור מצוידים בדלתות פתיחה במגע (טאצ'). אפשרות בחירה אינסופית של גוונים בהתאמה לגווני קירות ספציפיים בבית הלקוח.

דלתות אלון – יבואנית דלתות הפנים הגדולה בישראל, בעלת 17 סניפים בפריסה ארצית. דלתות פנים מעוצבות מהמפעלים המובילים בעולם, ומשווקת מגוון רחב של סוגי דלתות ובהן סדרת הדגל "דולפין פרימיום" הבלעדית, עמידה ב- 100% למים וטרמיטים.

עמינח- מרכז השינה: חברה בעלת מוניטין של למעלה מ-3 עשורים, המתמחה ומתמקצעת בענף השינה והמזרונאות. כל החידושים המעודכנים להנדסת שינה נוחה ובריאה של כלל המותגים המובילים מהארץ ומחו"ל, על מנת להעניק ללקוח שינה טובה ומפנקת. חידוש: סדרת מזרוני "פרוספרטי" מבית "קינג קויל", שפותחה באופן ייחודי עבור סוויטות בבתי המלון המובילים והיוקרתיים בארץ ובעולם.

"קאנטרי שיק" – בית עיצוב בבעלות עינת אבן עזרא, המאגד בתוכו רהיטים ופרטי עיצוב של מותגים שונים מרחבי העולם, כאשר המוביל שבהם הוא המותג הצרפתי הבינלאומי "קאנטרי קורנר" מאז שנת 2007. עוד במלאי החדש והמורחב: מגוון עשיר של רהיטים ופריטים למטבח, לסלון, לחדר השינה, לפינת האוכל ולכל צורך אחר בתחום עיצוב הפנים והאירוח (אירועים, הסעדה, בתי מלון, צימרים וכדומה). הפריטים המאופיינים בסגנון כפרי-צרפתי מפרובנס, משרים אוירה חמה ומזמינה ומקנים לחלל מראה מושקע, מעוצב ומזמין.

ארונות הראל – חברה הקיימת מאז שנת 1974 והשנה מתמקדת דווקא במזרנים ומציגה את מזרני "Nest" מבית "Restonic" האמריקאית, אותם מייבאת בבלעדיות לישראל. "רסטוניק" האמריקאית קיימת משנת 1938 וזכתה בפרסים רבים על איכות המזרנים בארה"ב. מזרן הדגל "Restonic gold" עשוי בעבודת יד וכולל בתוכו פטנטים ייחודים, צמר כבשים וכותנה טבעית. כורסת ה- Nest Chair ההופכת למזרן ב- 10 שניות (פטנט עולמי אותו משווקת היבואנית הישראלית בישראל ובמספר מדינות נוספות בעולם). הכורסא זכתה בפרס העיצוב הגרמני לשנת 2018 .

צילום: יח"צ

סגור לתגובות.