"Fit&Zone" – "לאכול, להנות ולרזות" עם פחמימות, חלבונים ושומנים

היתרון

בדיאטה חדשה, בכל דיאטה חדשה, היא בהתעוררות פנימית של תשוקת ההצלחה. אולי הפעם אצליח, אולי הפעם לא אחזיר ועוד בתוספת את הקילוגרמים שהשלתי. השיטה החדשה שהכרתי, שפיתחה הנטורופתית ענת אשר נקראת שיטת "Fit&Zone" וזו למעשה דרך חיים המאפשרת לכל אחד ואחת לאכול נכון ומאוזן מבלי לוותר על הנאות החיים: בלי אבקות קסמים, ללא טבליות מהירות וללא הרעבה עצמית! היא מבוססת על שיטת ה- ה-"Zone" האמריקאית שבסיסה גורס כך: 5 ארוחות מאוזנות מדי יום! כל ארוחה מכילה גם פחמימות, גם חלבונים וגם שומנים – וביחס קבוע ביניהם. אותו תפריט ביחס קבוע מכונה "בלוק", ולכל מטופל נקבע מספר הבלוקים היומי לפי פרמטרים כמו: מין, גיל והיקף הפעילות הגופנית.

היתרון – מעבר לסיכויי ההצלחה המאוד טובים – הוא שענת אשר, כבר עשתה עבורכם את כל התחשיבים וככה, אתם ואתן, באורח החיים התובעני מצד אחד והמודרני מהצד השני, יכולים להנות מאורח חיים בריא ומתזונה נכונה ולא להיות משועבדים לכל מיני דיאטות מגבילות וקשות. ענת אשר הגיעה לכך מהמקום הכי פרטי שלה, כאישה נשואה ואמא לשלושה ילדים, היא התמודדה במשך שנים עם ניסיונות לשמור על משקל גוף תקין וחיוני. היא התעמלה שעות ארוכות בכדי לשמור על גזרתה, ניסתה דיאטות ללא לחם, ללא חלב, ללא בשר, ללא-ללא-ללא – ולצערה, למרות ההשקעה והמאמצים שלה – כולן הסתיימו בירידה ומיד עלייה. המצב הזה, שמוכר לרבות, הביא אותה להקדיש זמן רב בחיפוש אחר התפריט הנכון.

לפני כ-8 שנים היא נחשפה לשיטת ה-"Zone" ומאז השתנו חייה. ענת למדה לאכול נכון ומאוזן וכתוצאה מכך וביחד עם פעילות גופנית, היא הפחיתה ממשקלה 30 ק"ג וחשוב מכל: היא נפטרה מכל הדיאטות הקיצוניות. הצעד הבא שלה היה התאמת שיטת ה- "Zone" לחיים המודרניים, להרגלים, רצונות, צרכים ואקלים ישראלי – "Fit&Zone". לאור זאת, ענת אשר הקימה מרכז מידע ללימוד "לאכול, להנות ולרזות" ומיישמת אותה בשני מסלולי טיפול והדרכה: בקליניקה שלה ברמת השרון ובשירות דיאטה און ליין. בהם היא מלמדת את שפת ה"זון" והטמעת תהליכי שינוי שיביאו לתוצאות. במקביל, במטרה לאפשר לאנשים גיוון ולסייע להם בשינוי בחייהם, ענת אשר מתחזקת עמוד אינסטגרם ובו למעלה מ- 1,000 מתכונים לפי השיטה.

עוד חידוש מבית ענת אשר ושיטת ה"Fit&Zone" שלה הוא יצירת שיתוף פעולה קולינרי עם רשת "ארקפה". במסגרתו, בסניפי "ארקפה" נוספו לתפריט הרשת 2 מנות חדשות לפי השיטה הפופולארית:  כריך "זון" וסלט זוקיני – שניהם הורכבו לפי שיטת ה"זון", ביחס קבוע של פחמימות, חלבונים ושומנים. שיתוף הפעולה הזה מקל מאוד על מאמצי השיטה כי בדיוק מה שצריך נגיש שם. עבור כל האחרים, אני מוצאת שזו גם דרך מאוד מתאימה להתנסות ראשונית בשיטה. מבחינתי, התנסות מאוד מוצלחת.

אספר לכם כי באירוע ההשקה הגיעו אנשי "ארקפה" עם הכריכים הענקיים וחתכו לשניים – גודלה של מנה. חצי כריך כזה הוא ממש "חתיכת ממנה" שמחייב לפתוח "פה גדול" ולהפעיל היטב את שרירי הלעיסה. מהר מאוד, וביחד עם כוס מים – הגיעה תחושת השובע שלי. אחר כך ניסיתי להפריד בין המרכיבים, ככה בצלחת: לאכול עם מזלג לחוד את פלחי הגזר הדקיקים ביחד עם הכרוב הסגול, העגבניות, המלפפונים, הגבינה מלוחה 5%, חביתת הירק, 2 פרוסות הלחם ועוד מה שהיה שם – וזה לא בדיוק אותו הדבר. יש משהו בחובת הלעיסה המאסיבית של כריך גדול – שעושה את ההבדל.

לדברי ענת אשר, מנכ"לית "Fit&Zone": "כל מי שאימץ את שיטת הזון למד להכיר ולזהות את רכיבי המזון הקיימים, ולהתאים לשגרת יומו תפריט בריא ומאוזן. אני שמחה שכעת גם לקוחות ארקפה יוכלו להמשיך לשמור על אורח חיים בריא ומאוזן גם כשהם אוכלים מחוץ לביתם. אני מתכוונת לפעול למען שיתופי פעולה נוספים עם רשתות מזון גדולות".

לפרטים נוספים:

ענת אשר – לאכול, להנות ולרזות "Fit&Zone" טלפון 054-8181855

www.fitnzone.co.il

www.instagram.com/anat_asher_fitnzone

צילום: יח"צ, אייל לייבל (ענת אשר)

סגור לתגובות.