חדשנות בתחום ה- Hair Styling עם מותג התוספות "Tape It"

השאירי רחוק מאחוריך את החשש שלך מ"יום שיער רע", מהפחד שהשיער שלך לא יסתדר כמו שאת רוצה – ובעקבותיו כל היום שלך יהיה ממש "לא זה". הפתרון החדשני באגף ה- Hair Styling הוא עם המותג החדש "Tape It", כמה מפליא שכל כך קל – תוספות שיער איכותיות ועמידות במיוחד, שמדביקים בטכניקה מיוחדת לשיער והן יוצרות מראה מרשים במיוחד. השיער שלך זוכה להיראות מלא נפח, זוהר ובריא ובהתאם לכך, מעניק לך הרגשה שאת יפה, נשית ובטוחה בעצמך. מדבקות ה"טייפ איט" מיוצרות בארצות-הברית תחת התקנים המחמירים ביותר ופיקוח הדוק של ארגוני הבריאות. יתרון מאוד משמעותי שלהן הוא האפשרות שהן מעניקות ללקוחה להתחדש בלוק מהמם תוך 30 דקות בלבד. יותר מכך, הן תוספות השיער היחידות שניתן לצבוע ולהבהיר ללא חשש. אין יותר "יום שיער רע" כי בתהליך קצר את יכולה להשיג עבור עצמך "יום שיער מושלם".

הבעלים והיזם שהביא את המותג "Tape It" ארצה, הוא אופיר יוסף, איש עסקים בתחום הביוטי ובכלל, שהשיק את המותג לפני כחמש שנים, מתוך שאיפה לקדם את תחום תוספות השיער בישראל למקומות חדשים ומסעירים. לדבריו, מיטב הסלבס בישראל כבר גילו את השיטה: ליהיא גרינר, עינב בובליל, נסרין קדרי ועוד. כולן נהנות מתוספות שיער 100% טבעי ולא מעובד ובשיטה ייחודית המאפשרת טיפול מהיר, עמיד לאורך זמן וחשוב לא פחות – מאפשר הסרה זריזה, במידת הצורך. בנוסף, התוספות מותאמות במיוחד לתרבות הישראלית ולמזג האוויר המקומי ומגלות עמידות שיא גם בבילוי בים ובבריכה. הן מגיעות במגוון עצום של צבעים ואורכים, כדי להתאים לכל אישה.

הבעלים והיזם, אופיר יוסף, חבר לזהבית מורסי, מעצבת שיער בכירה מבית "לוריאל פרופשיונל", המשמשת כשגרירת המותג "טייפ איט" והפרזנטורית שלו. זהבית מורסי, מעצבת שיער משגשגת, אשת עסקים, בעלת משפחה ואשה מטופחת – התאהבה מיד ב"טייפ איט" והחליטה להביא את הבשורה לכל הלקוחות שלה. היא מספרת על לקוחות שלה, נשים עובדות, עוצמתיות, האוחזות בתפקידים בכירים ויוקרתיים – אבל כאשר מחמת הגיל וסיבות נוספות שיערן החל להיראות חלש, פגום, מפוצל וחסר חיות – גם הן, החזקות, איבדו מתחושת הערך העצמי שלהן. טיפול בשערן בשיטת "טייפ איט" החזיר להן את השפע הפנימי והחיצוני וזהו בדיוק המסר של המותג: חדשנות, עוצמה נשית, חושניות, אהבה וסיפוק עצמי. מכאן הדרך שלה ברורה, זהבית מורסי מתמחה בשיקום שיער ובמספרה היוקרתית שלה עוסקת גם בהדרכות מעצבי שיער לשימוש בתוספות השיער בשיטת "טייפ איט" – הדבקת תוספות שיער באופן שמעניק לשיער הראש של האישה מראה מרשים במיוחד.

לפרטים נוספים אודות זהבית מורסי :

iאינסטגרם:  zehavit.official@

www.istagram.com/zehavit.official

פייסבוק:  זהבית  Zehavit – Professional Hair Styling

www.facebook.com/zehavit.official

טלפון: 050-7474579

כתובת : רקפת 2, בית דגן.

לפרטים נוספים אודות המותג "טייפ איט":

אינסטגרם: tapeit.official@

www.instagram.com/tapeit.official

פייסבוק: תוספות השיער עם המדבקה – Tapeit

www.facebook.com/tapeit.official

טלפון: 03-6544388

כתובת : מושב מצליח.

בתמונות: קארין עליה, מלכת היופי של ישראל לשנת 2016

מימין לשמאל: בר נתן, לורן עליה, אביבית מורסי, קארין עליה

מימין לשמאל: קארין עליה, אופיר יוסף, זהבית מורסי, לורן עליה

האחיות: לורן וקארין עליה.

צילום: יח"צ

סגור לתגובות.