ל"בא לי מהטבע" ממרח חרובים ללא תוספת סוכר

בגישות בריאות אלטרנטיביות, החרובים מחובקים כתחליף לשוקולד ובחנויות טבע מזמן ניתן היה להשיג ממתקים מ"שוקולד חרובים". עכשיו בנוחות ביתית, לא כממתק אישי, אלא כממרח נוח לשימוש לטובת כריכים, או כמילוי טעים ועשיר למאפים שונים – זהו ממרח החרובים ללא תוספת סוכר של היצרנית, חברת "בא לי מהטבע", המתמחה במוצרי מתיקה וחטיפי בריאות.

קל להשיג את הממרח הנכון והמשובח הזה מכיוון שעל שיווקו והפצתו אחראית חברת "ליב", המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וכן מוצרים נטולי גלוטן. ל"ליב" פריסה ארצית והיא משווקת את מוצריה המקומיים והמיובאים בחנויות הטבע וברשתות המזון השונות. שם גם תמצאו את ממרח החרובים החדש של חברת "בא לי מהטבע".

ממרח החרובים הזה מבוסס על פרי החרוב ומכיל לפחות 15% פרי, עשיר בסידן ומכיל סיבים תזונתיים. ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים, ללא שמן דקל וללא חומרים מהחי, מתאים לטבעונים. ממרח החרובים מהווה מקור לסידן, המסייע בבניית העצמות, וכן מקור לסיבים תזונתיים המסייעים בפעילות מערכת העיכול.

יש מי שיאהב אותו כתחליף לשוקולד למריחה בכריכים, כארוחת בוקר או כמנת ביניים וכן לשימוש באפייה. ההעדפה האישית שלי היא על טוסט ליד כוס הקפה של אחר הצהריים. משהוא מתוק ומרגיע. בטוחה שקל להרגיל אליו את הילדים, כדרך לצמצם את ההתמכרויות לפרוסות לחם עם שוקולד למריחה.

כשר פרווה בהשגחת הרבנות רמלה ובכשרות בד"צ העדה החרדית.
המחיר המומלץ לצרכן: 19.90 שקל לאריזת 400 גרם.

ניתן להשיג ברשתות: שופרסל גרין, יינות ביתן, מגה בעיר, טיב טעם, ויקטורי, חצי חינם, מרכז מזון, מחסני השוק ורשת אניס.

צילום: שי נייבורג

סגור לתגובות.