"MINISO" ענקית העיצוב היפנית בחנות ראשונה ב"עזריאלי"

אתמול זה קרה, ענקית העיצוב היפנית "MINISO" פתחה את החנות הראשונה שלה בישראל בקניון "עזריאלי" תל-אביב, על שטח של 280 מ"ר. המיקום המצוין, עם קהל גדול, חלקו עושה את דרכו מכאן לשם הודות לתחנת הרכבת המזמינה – עוזר למותג החדש אצלנו לחשוף את הצבעוניות המקסימה שלו, הפריטים האיכותיים והמחירים המאוד נגישים – 70% מהמוצרים בטווח מחירים של 5 – 20 שקל. "עזריאלי" תל-אביב לא יהיה היחיד, באירוע ההשקה גילו לנו כי הסניף הבא ייפתח בקניון "עיר ימים" בנתניה ואליו יצטרפו סניפים בבאר שבע, ירושלים, חיפה, רחובות, מודיעין ועוד – 7 סניפים נוספים בישראל עד סוף 2018, עוד כ- 20 סניפים במהלך שנת 2019 , תוך 5 שנים צפי לפריסה של כ-50 חנויות בקניונים מובילים ובמיקומים מרכזיים ברחבי הארץ ובשלב ב' – חנויות גם במרכזים שכונתיים.

"MINISO", בבעלות ענקית הקמעונאות והמסחר "SAIMAN" הוקמה ב-2013 על-ידי YE Guofu, שותף-מייסד ומנכ"ל החברה ו- Miyake Jyunya שותף-מייסד והמעצב הראשי של "מיניסו". MINISO" ישראל" הינה בבעלות ארבעה שותפים: ניר יעקובוב וגונן כהן יזמים ואנשי עסקים המתגוררים בסין בשנים האחרונות ופעילים בקידום מגוון שיתופי פעולה עסקיים באסיה ובעולם ואליהם הצטרפו כשותפים איציק ושרון ניסנוב, אנשי עסקים, יהלומנים מבעלי קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב.

החזון של המקימים היפניים היה להיות מותג קמעונאי גלובאלי, שמציע מוצרים איכותיים במחירים עממיים. בחנות ב"עזריאלי" כבר קיים מגוון של כ- 3,000 פריטים בלעדיים במגוון קטגוריות, בהן: בריאות ויופי, אביזרי דיגיטל, ספורט וטיולים, תיקים ואופנה, מוצרי נוי, כלי בית, מוצרים עונתיים, טקסטיל, צעצועים וכתיבה, אקססוריז ומתנות, כאשר הייצור נעשה תוך שימוש בחומרים ובטכנולוגיה חכמה וידידותית לסביבה. החברה מחזיקה גם ברישיונות ובזכויות לייצור מוצרים ממותגים בדמויות האהובות של הפנתר הוורוד, דיסני, בוב ספוג, הלו קיטי ועוד להיטים ותיקים וחדשים. הקולקציות צפויות להתעדכן מדי כשבועיים ועד לסוף 2018 מתעתדת הרשת להכניס עוד כ- 1,000 מוצרים חדשים למגוון.

המחיר הוא נקודה מאוד חשובה בגישת רשת "מיניסו" העולמית, המשיקה מידי חודש 600 – 700 מוצרים חדשים. כאמור, טווחי המחירים של מרבית המוצרים ב"עזריאלי" תל אביב הינו 5 – 20 שקל. מספר דוגמאות להתרשמותכם: קופסת תרופות לנשיאה – 5 שקל, קופסת כלי תפירה – 5 שקל, נרתיק לאוזניות – 5 שקל, זוג מחברות A4 – 10 שקל, ערכת מברגים 31 חלקים – 10 שקל, סט בקבוקי מילוי לנסיעה – 15 שקל, תיק גב ספורטיבי – 20 שקל, בושם לאישה 35 מ"ל – 39 שקל. לצידם, יש מספר מוצרי פרימיום, כמו רמקול בלוטות' מעוצב – 69 שקל, מטענים ניידים – החל מ-49 שקל. כדאי מאוד לדעת כי ל-"MINISO" יש הסכם עם "Apple" לשיווק אביזרים תומכים במסגרת תכנית MFI כגון: כבלים לטעינה, מגני מסך ועוד המוצרים שיימכרו בישראל בטווח מחירים של 10- 49 שקל.

"מיניסו" מקפידה על עקרונות מרכזיים בעיצוב המוצרים שלה, ובין היתר על איכות גבוהה, דגש על מוצרי צריכה חכמים לשיפור סגנון החיים והפנאי, תמחור במחירים שווים לכל כיס, תחלופה גבוהה של קולקציות ושימוש בחומרים ובטכנולוגיות חכמות וידידותיות לסביבה. עיצוב המוצרים הוא לפי אסטרטגיית עיצוב היפני ואת תהליך הפיתוח מבצעים צוותי עיצוב מובילים מכל רחבי העולם. בשנת 2018 זכתה הרשת בשורה של פרסי עיצוב בתחרויות הבינלאומיות Red Dot ו-iF. בין המוצרים הזוכים: מיני מאוורר עם מקור כוח נייד, כרית מתקפלת לצוואר, מחברת משוננת להנחת העט, בקבוק מים מעוצב עם תחתית בצורת קוביות קרח ועוד.

עינת פורטוגלי, מנכ"לית MINISO ישראל אמרה כך: "אנו נרגשים לפתוח את החנות הראשונה של MINISO בישראל. MINISO מביאה עימה בשורת עיצוב וצריכה חדשים לשוק הישראלי, תוך דגש על חדשנות מוצרית, עיצוב, איכות וחוויית קניה בחנות לצד מחירים עממיים. השקענו משאבים רבים על מנת לייבא לישראל את המגוון הרחב ביותר של מוצרים והמותאם ביותר ללקוח הישראלי ולצרכיו. בהתאם לאסטרטגיה של MINISO העולמית להיות נגישים לכולם, נבחרו מיקומי החנויות בקניונים המובילים ברחבי הארץ. מיקום החנות הראשונה בעזריאלי תאפשר לרבים ליהנות מהחוויה החדשה ש MINISO- מביאה עימה לישראל עוד בקיץ הזה".

"MINISO" מייחסת חשיבות רבה לחוויית הקנייה של הצרכנים ולפיכך, החנויות עוצבו עד לפרטי פרטים על פי פלטת צבעים מיוחדת, שנראית לעין בבירור לכל מבקרי החנות. החנויות מזמינות, מאירות עיניים, מוקפדות ומסודרות בסדר מופתי. חוויית הקניה נוצרה כדי להעביר תחושות של נוחות, שלווה, פנאי, איכות ויצירתיות בקרב המבקרים. לדברי פורטוגלי: "חווית הקנייה הייחודית והמעוצבת של חנויות MINISO בישראל צפויה להציב סטנדרט בינלאומי חדש ללקוח הישראלי. יש כאן חשיבה מעמיקה על כל פרט בכדי להעניק ללקוחות חווית קניה אחרת".

עוד היבט, שהצרכניות הישראליות בוודאי מאוד תשמחנה לדעת הוא קו מוצרי הטיפוח, שיגיע בהמשך. לדברי פורטוגלי: "עד סוף השנה, MINISO ישראל תשיק את קו התמרוקים של המותג אשר עומד לחולל מהפכה במחירי השוק הישראלי. מדובר במוצרי איפור וטיפוח המיוצרים במפעלים המובילים בעולם ויובאו לישראל במחירים אטרקטיביים המאפיינים את הרשת".

זכרו והפנימו: השם "מיניסו" מורכב מהצירוף של "מיני" – שמשמעותו קטן ו"סו" שהיא סיומת של משפט ביפנית. מדובר ברשת איכותית ביותר, המזמינה בצבעוניותה ובנועם הסידור שבה ומפתה לרכישה במחיריה הכל כך נוחים – שממוקמות בנגישות רבה בקניונים מרכזיים ובמרכזים שכונתיים. הלוגו של "מיניסו" הוא סל קניות אדום, המסמל עיצוב פשוט ומודרני ואת חוויית הקניה – שם ואייקון הגרפי המבטאים "שירות עם חיוך".

צילום: יח"צ חו"ל

סגור לתגובות.