ל"DUCK" ג'ל לניקוי האסלה בתוספת אקונומיקה מקציפה

התזמון מוצלח ביותר: בתוך החום המהביל בפתחו של אוגוסט וחגי תשרי שפורצים השנה בשליש הראשון של ספטמבר – קבלו את המותג הריחני לניקיון השרותים, שמעניק לובן וברק בעזרת אקונומיקה מקציפה. החידוש בשוק הנקיונות שמציע לנו המותג הבינלאומי "DUCK" לניקוי השירותים, עם פורמולה ייחודית של אקונומיקה מקציפה ובשני הניחוחות המובילים שלו: לבנדר וים – היא מהלך מנצח. התנסתי בשניהם וחייבת לציין שבקיץ המהביל הזה, ניחוח הלבנדר משרה בחדר השירותים אווירה נעימה של ניקיון וריחניות. זה מעבר לפעולה המנצחת של האקונומיקה המקציפה, השומרת על האסלה מנצנצת ומבריקה, מבושמת ולבנה. יתרון נוסף יש לאריזת הבקבוק המיוחדת של המותג "דאק", שמאפשרת הנחה נוחה של החומר בחלק הפנימי של האסלה.

לאחר שגם אתם תאמצו את המוצר החדש לשימוש יומיומי, תסכימו איתי כי מוצר הניקוי "דאק" עם האקונומיקה המקציפה הופך את משימת ניקוי השירותים לקלה ויעילה יותר. אין צורך לשלב כמה חומרים כדי לקבל תחושת ניקיון מושלמת. מעכשיו הכל במוצר אחד! הפורמולה המשולבת במרקם ג'ל, מקציפה, מלבינה, שומרת על האסלה מנצנצת ומבריקה, מנטרלת ריחות, בעלת יכולת השמדה של 99.9% חיידקים ובקטריות, מנקה ומחטאת ביעילות ומותירה ניחוח בישום מרענן.

שני החדשים עם האקונומיקה המקציפה, מבית המותג הבינלאומי "DUCK" (דאק), מצטרפים לעוד כ-18 מוצרי "דאק" המוצעים כיום ושמייבאת ארצה ומשווקת חברת "אס. סי ג'ונסון". נקודת יתרון מאוד משמעותית, מבחינת המשתמש היא של בקבוקי "דאק", בהיותם מאוד נוחים לאחיזה. החלק העליון של הבקבוק מפותל ודק יותר, בעל צוואר בקבוק ייחודי המדמה צוואר ברווז – הרשום בפטנט ע"י החברה ומותאם במיוחד למבנה האסלה. מבנה הבקבוק מאפשר ניקוי של האסלה מחיידקים גם במקומות הנסתרים.

באירוע ההשקה אמרה רוית קלוד מנכ"לית חברת "אס. סי ג'ונסון ישראל", המייבאת ומשווקת לישראל את "DUCK": "מותג 'דאק' מביא בשורה אמיתית לצרכנים בעולם, במיוחד לקהל הישראלי שאוהב לחטא את האסלה ורגיל לנקות ע"י שתי פעולות- ג'ל ניקוי + חיטוי באקונומיקה. חברת 'אס סי ג'ונסון' משקיעה רבות במחקר ופיתוח ומקשיבה לצרכנים בכל העולם, כמו גם בישראל. במחקרים שנעשו על ידי המותג, הצרכנים העידו כי הם נאלצים להשתמש בשני מוצרים לניקוי האסלה, מוצר ניקוי ייעודי ולאחריו לסיום באקונומיקה לחיטוי מושלם וסופי, מה שהופך את פעולת הניקוי לארוכה ומסורבלת יותר. עוד הצביעו על צורך אמיתי במוצר אחד שישלב ניקוי, הלבנה, חיטוי עם אקונומיקה ואף הביעו את השאיפה שהמוצר גם יותיר ניחוח נעים ורענן, ללא ריח האקונומיקה החריף. 'דאק' עם האקונומיקה המקציפה משלב את שתי פעולות הניקוי, חוסך לצרכן זמן וכסף ומביא ביתר קלות לתוצאת ניקוי מושלם והניחוח שלו עונה על כל הציפיות".

ההשקה מלווה בקמפיין בערוצי הטלוויזיה 12, 13 ו- 14, באתרי האינטרנט המובילים וברשתות החברתיות. קמפיין שכולו חגיגת ניקיון, תחת הסלוגן: " זה לא מדע טילים, זה המדע של דאק". הברווז האהוב של "דאק" מוביל את הקמפיין ומסביר את היתרונות של הפורמולה החדשה המשלבת אקונומיקה מקציפה ומלבינה, המגיעה בשני ניחוחות ייחודיים: לבנדר וים, לחוויית ניקיון אולטימטיבית".

המחיר: 12.90 שקל ליחידה.

את מגוון מוצרי "דאק" ניתן להשיג ברשתות השיווק וה"פארם" המובחרות.

צילום: יח"צ, אלעד גוטמן (המנכ"לית רווית קלוד)

סגור לתגובות.