טיפוח שיער מוחלק עם "ויטמינס"

החלקת השיער – בשיטה הברזילאית או היפנית – מתבצעת בעזרת חומרים כימיים ייעודיים. לאחריה, יש להשתמש בשמפו מיוחד כי שמפו רגיל מכיל מלחים הפוגעים בחומרי ההחלקה ו"מפרקים" אותם. החשש: ההחלקה לא תחזיק מעמד.

"ויטמינס" היא חברה ישראלית, המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים לטיפול וטיפוח השיער. היא הרחיבה את סדרת ה"ארגן" שלה עם  מארז טיפולי הכולל 400 מ"ל שמפו ו-100 מ"ל שמן ארגן מרוקאי בריכוז גבוה (עם משאבה לשימוש נוח). המחיר: 169 שקל. להשיג במספרות, חנויות מובחרות וברשת CENT HAIR . פרטים בטלפון: 1-700-700-211 ובאתר: www.hvitamins.com

 השמפו מתאים לשימוש יומיומי. אינו מכיל מלחים (המוחדרים לשמפו רק כדי להסמיך אותו) ומועשר בשמן ארגן מרוקאי המטפח ומגן על השיער. שמן הארגן המרוקאי "סוגר" את החריצים  בשערה ומאחה קצוות מפוצלים. מומלץ למרחו על שיער לח.  שניהם אינם מכילים מלחים ומשמרים וללא המקציף הבעייתי SLS.

למרות ההצהרה עבור הנישה הגדלה של נשים ונערות שעוברות החלקת שיער – עדינות המוצרים ותכולת רכיביהם עושה אותם מתאימים  לכל שיער יבש ופגוע (מהשמש, מצביעות חוזרות). להזכירכן, שמן ארגן מרוקאי  עשיר בויטמין E  ובחומצות שומן אומגה 9 ואומגה 6, הוא מגן על השיער מפני נזקי מזג האוויר ומזהמים, מסייע לחיזוק שורשי השיער, מונע קשקשים ומטפל ביובש העור והשיער.

blog 32 - vitamins

צילום: אנטולי מיכאלו


כתיבת תגובה