Weshoes בקולקציית נעליים וסנדלים לקיץ 2018

גווני הפסטל, טקסטורות רבות, אפליקציות, מטאלי ומנצנץ – הם האפיונים הבולטים של קולקציית קיץ 2018 המרעננת והחדשנית של רשת Weshoes, לצד הנוחות והאופנתיות המוכרות שלה. להזכירכם, רשת Weshoes התחילה את דרכה בשנת 2008 – עם הקמת חנויות ההנעלה Crocs. זה היה שמה והמותג היחיד שנמכר בה היה "קרוקס". בשנת 2014 , כצעד ביניים, הרשת מותגה מחדש כרשת "Crocs&more" ונוספו לחנויותיה מותגים רבים. במאי 2016 נעשה מיתוג מחדש תחת השם Weshoes

השם Weshoes ממתג את הרשת כ- Multi brands לכל המשפחה, במענה נכון לקהל לקוחות הרשת, המעוניין בנעליים לכל המשפחה, החל מהצעד הראשון. אכן, המגוון הרחב ב-60 חנויות הרשת, מראש פינה ועד אילת, נותן מענה אופנתי, איכותי ונוח לקהל לקוחות מגוון של נשים, גברים וילדים. בחנויות הרשת ובאתר המכירות שלה מוצעים מעל 20 מותגים בינלאומיים, ביניהםCrocs  Blundstone Moses, Scholl, Natura World, Desigual ,Rocket Dog ,Cobian ורבים אחרים. לצידם, מותגי לייבל פרטי של הרשת: Candy, Magma ו- Seventy Nine.

העונה, מצטרף שחקן חדש ומשמעותי לרשת Weshoes והוא Keds – מותג הסניקרס הראשון בעולם, משנת 1916. מותג לנשים שחיות את חייהן בקצב גבוה ולא מתפשרות על סטייל ועבורן חרט על דגלו את העצמה נשית תחת הסלוגן: Ladies first .

נכיר את המותגים המובילים ברשת Weshoes בקיץ 2018:

Moses- מותג כחול לבן המותאם בדיוק לאקלים ולנוף הישראלי והגדיר את עקרון ה- Freedom – "כפכף החופש", המייצג את מהות המותג: החופש של כל אדם ללכת בדרך הייחודית לו. משלב בין סטייל ונוחות ומיועד לנשים, גברים וילדים. בקיץ הקרוב, מציע לנו מגוון של כ-30 צבעים המאופיינים בגווני קיץ נועזים, גווני פסטל ופרינטים מיוחדים.

Crocs – המותג הוותיק והאהוב ממשיך העונה לחדש ולהפתיע עם השקת טכנולוגיה חדישה תחת השם: Lite ride . קולקציה זו מאופיינת בנעליים קלות יותר, רכות יותר ומעוצבות על פי צו האופנה העכשווי בעולם. העונה, "קרוקס" ממשיכים עם הפרזנטורית העולמית דרו ברימור בקמפיין Come as you are , המתווה את הגישה כי כל אחד צריך להרגיש טוב ונוח בנעליו, בדרך שבה הוא בוחר לצעוד ומותאמת לאורח חייו.

Seventy nine – מותג הפרייבט לייבל של רשת Weshoes, מוכיח שנוחות ונוכחות צועדים ביחד וממשיך להפתיע ולחדש גם העונה. בהמשך למגמה של העונה הקודמת, הקולקציה שלו לקיץ 2018 מציעה נעלי ערב לנשים וגברים, במגוון רחב של סגנונות וטרנדים על פי צו האופנה, בגזרות אופנתיות ונטולות מאמץ, שמשדרגות כל לוק מבלי להתפשר על הנוחות.

Natural world- מותג אקולוגי 100% , עשוי מחומרים ממחוזרים מתוך דאגה לסביבה. במיוחד בימים אלו, כאשר הדיון על התחממות כדור הארץ וטרנד המחזור על הפרק, ברור שהקולקציה מאוד רלוונטית ואטרקטיבית. בקולקציית קיץ 2018 שלו שני סילואטים עיקריים וכ-10 צבעים מובילים שונים.

Magma + Candy – קולקציית הפרייבט לייבל של Weshoes לילדים, מציעה דגמים חגיגיים ודגמים יומיומיים. נוחות ובריאות הילדים היא ערך עליון ובבחירת החומרים הייתה התחשבות בפרטים הקטנים, שיאפשרו נעילה וחליצה קלות במיוחד. בקיץ 2018 מוצעת קבוצת סנדלים העשויים מחומרים מוקפדים בטכנולוגיה ייחודית והם המקנים נוחות מקסימלית, בה הקטנים יוכלו לצעוד בחופשיות ובסטייל. צבעוניות בולטת: גווני פסטל, וורודים ומטאליים.

טווח המחירים: 100שקל – 650 שקל.

להשיג ב-60 חנויות רשת Weshoes ובחנות האונליין המצליחה : www.weshoes.co.il, שהיא אחד מאתרי הנעליים החדשניים, האופנתיים והמובילים בישראל.

צילום: שי יחזקאל, עמירם בן ישי

סגור לתגובות.