במרפאות ד"ר לריסה ברק – טכנולוגיית לייזר חדשנית

הדגמה של הטבה משמעותית בקופרוזים האדמומיים בפנים, בתנועות מועטות של ידית מכשיר הלייזר החדש – הייתה משכנעת ביותר, להבין את גודל החידוש, שלמדתי להכיר בפרזנטציה המרשימה של ד"ר לריסה ברק, שנערכה במלון "הרודס" התל-אביבי. לד"ר לריסה ברק, למעלה מ-30 שנות ניסיון כרופאה ויותר מ-18 שנים בתחום הרפואה האסתטית. היא הסבירה לנו על המכשיר החדש, הבלעדי לרשת המרפאות שלה – מכשור לייזר רפואי בעל הטכנולוגיה המתקדמת בעולם – XEO מבית "אמי טכנולוגיות". פלטפורמת לייזר מתקדמת מהדור החדש, המאפשרת את המגוון הגדול ביותר של אינדיקציות טיפוליות במכשיר אחד.

ד"ר לריסה ברק הסבירה לנו כי מכשיר ה-XEO- מספק מענה חדשני ומתקדם למגוון רחב של אינדיקציות אסתטיות ומאפשר לטפל בכ-92% מהן ומציע טיפולי אנטי-אייג'ינג סלקטיביים בשכבות העור השונות. Laser Genesis הוא פטנט בלעדי של חברת "קיוטרה" – לייזר להתחדשות העור, המאיץ את ייצור הקולגן בעור, ופועל במישורי טיפולים אסתטיים רבים: בקמטוטים, בנקבוביות מוגדלות, בטשטוש צלקות, באדמומיות בפנים, בפטרת ציפורניים, ביבלות, באקנה פעיל ומביא לשיפור בטקסטורה ובמרקם העור. היבט מאוד-מאוד משמעותי לטובתו היא התאמתו ויכולת פעולתו על כל סוגי העור – והעובדה שבמרבית המקרים, הטיפול בו אינו מצריך זמן החלמה.

ד"ר לריסה ברק הדגישה במיוחד את הטיפול ה- Pearl Fractional, שבו קרן הלייזר חודרת פנימה, אל תוך הדרמיס, ופועלת ביעילות ובתוך טיפול אחד כבר מניבה תוצאות מדהימות בצרכים אסתטיים כמו: הסרת קמטים בינוניים ועמוקים, שיפור במיצוק ובמרקם העור, הסרת נזקי שמש, הסרת פיגמנטציה, החלקת קמטים וקמטוטים, שיפור בצלקות ובצלקות אקנה לכדי תוצאה מרשימה במיוחד של מראה עור רענן ובריא יותר. לדבריה, טיפול ה- Pearl Fractional מתאים לכל הסובלים מנזקי חשיפה לשמש, כתמי גיל, קמטוטים וקמטים, מרקם עור עייף וחסר חיים, צלקות אקנה או בעיות אסתטיות אחרות גם על הצוואר ועל גב כפות הידיים ולאחר הטיפול חוזר צבע העור למצבו הטבעי. תוצאות הטיפול בלייזר מחזיקות מעמד לאורך זמן ואפילו במשך שנים.

תועלות ייחודיות נוספות של המכשיר, הינה ידית IPL בעלת "ראש" קטן במיוחד לטיפול בנגעי פיגמנטציה (כתמים, שינויי גוון) קטנים בשכבת העור העליונה (באפידרמיס השטחי) ומאידך, ידית נוספת – ידית IPL בעלת 3 טווחים של אורכי גל, לטיפול בנגעים בכלי דם ופיגמנטציה באפידרמיס. מתאים גם כשנדרשת פעולה עוצמתית לטיפולים מגוונים לצורך חידוש כולל של מראה ואיכות העור. ידית נוספת פועלת באינפרא אדום, יוצרת חום פנימי בשכבת הדרמיס ועל-ידי כך ממריצה את ייצור הקולגן בתאי העור והתוצאה היא הידוק ומיצוק העור. כל זאת, ללא כאב וללא זמן החלמה.

כפי שצוין, במרבית הטיפולים השינוי המרשים המשמעותי מסתמן כבר לאחר הטיפול הראשון – כך שהמחמאות ממהרות להגיע. ברור שלהעמקת התוצאה נדרשת סדרה – ולאחר כל טיפול אין צורך בזמן החלמה. טיפול שכן דורש לאחריו 4 – 5 ימי החלמה היא טיפול פילינג (קילוף) בלייזר לטיפול בעור פגום, קמטוטים, כתמים ובאופן ברור לשיפור במרקם העור. ד"ר ברק הדגישה כי מדובר בזמן החלמה קצר והגיוני – רחוק ביותר מהסבל ותקופת החלמה ארוכה במיוחד שדרשו טיפולי בפילינג עם חומרים כימיים חזקים.

צילום: ברק פכטר

סגור לתגובות.