זה לא "סוף עונה" – מחירים מדהימים ב"הוניגמן" ו-" S.WEAR"

blog 29 - honigman 1ב"הוניגמן" הגדירו פריטים טרנדיים-נבחרים במחירים מאוד נגישים. ביניהם:  שמלות במחיר מ- 129 שקל (זה מחיר השמלה שבתמונה) ולילדים חולצות  T  צבעוניות עם הדפסים שונים במחיר מ- 29 שקל. הרשת השקיעה כ-2 מליון שקל בשני קמפיינים טלוויזיוניים ייחודיים, המלווים  בפריסת מדיה רחבה בעיתונות יומית, מגזינים, שילוט, מדיה חברתית ובאתר החברה.

לקבוצת "הוניגמן"  159 סניפים והיא כוללת את המותגים: HONIGMAN MEN & WOMEN (אופנת נשים וגברים), HONIGMAN KIDS (אופנה לילדים) ו- TNT (אופנה לצעירים וצעירות). לדברי מיכה רונן, מנכ"ל הקבוצה: "לקראת הקיץ המתקרב, אנו שמחים להוביל את תחום האופנה עם מגוון פריטי MUST HAVE נבחרים לנשים ולילדים המוצעים במחירים נגישים לכל כיס".

מחירים מצויינים יש הקיץ גם לרשת " S.WEAR", שלה שייכות תמונות חולצות ה- T החלקות. הן מיועדות לילדים בגילאי 5 – 12, במידות 1 – 5 ובמחיר 18 שקל הפריט. מצויינות לקיץ בכל שימוש שייבחר. המלצתי האישית:  שווה לרכוש כמות של חולצות בצבעים שונים ולהגיע איתן לחנות שמדפיסה את סמלי בתי הספר היסודיים. בעבור מספר שקלים, ידפיסו על החולצה את הסמל בצבע לבן או שחור, לבחירתכם. החולצה יפה והבד מצויין ומובטח שיחזיק מעמד בכביסות ובייבוש לאורך כל שנת הלימודים.

צילום: רון קדמי, אודי דגן, טל טרי


כתיבת תגובה