חווית "קשרים אנושיים" בחולצות מעצבי "שנקר"

חולצות אמנותיות למכירה למען דור העתיד של האומנות, זהו הרעיון ביסודו של מיצב האומנות "קשרים אנושיים", שהשיק שיתוף הפעולה של "מזרחי טפחות", "שנקר" ועיריית רמת-גן. אליהם הצטרף אתר המכירות הבינלאומי "plazmalab", למכירת חולצות עם הדפסי העבודות המוצגות במיצב האמנותי. כל ההכנסות ממכירת החולצות ייתרמו על-ידי הבנק להפעלת תכנית "ניצני שנקר", המופעלת על ידי מכללת "שנקר" במטרה לקדם את דור העתיד של האומנות והעיצוב בישראל.

המיצב "קשרים אנושיים" מבטא קשרים אנושיים ביחסי שכנות בין אנשים ("שכנים כמו פעם"), וכולל חולצות וסדינים מוגדלים, בגודל של כ-10 מ', עליהם מתנוססות עבודות של הסטודנטים המביאים לידי ביטוי רגשות ביצירה. העבודות מציגות את עבודות הגמר של סטודנטים שהשתתפו בקורס ייחודי שהתקיים בבית הספר לאמנות רב-תחומית ב"שנקר" ועסק ביצירה ורגשות.

מחיר חולצה: 64 שקל. לרכישה באתר : www.ksharim-enoshim.co.il

צילום: יח"צ

סגור לתגובות.