ל"רהיטי דורון" מיטות זוגיות וסניף דגל מעוצב

חברת "רהיטי דורון" הוותיקה והמבוססת בתודעת הריהוט שלנו בתחום חדרי הילדים והנוער, מה שאומר מיטות, שולחנות כתיבה וארונות קיר וכן ארונות הזזה לכל חדרי הבית – עשתה צעד קדימה והחלה לייצר מיטות זוגיות למבוגרים. למען האמת, תחום נוסף שנכנסה אליו בשנים האחרונות הוא של ארונות אמבטיה מעוצבים לחדרי הרחצה – תחת המותג "Batio".

את ההיצע המרשים של "רהיטי דורון" הכרתי במסגרת השקת סניף הדגל החדש שלה, המשתרע על שטח של כ- 500 מ"ר במתחם העיצוב, רח' הלח"י 19 בני-ברק. כך הסביר לנו אופיר ליבר, מנכ"ל "רהיטי דורון": "הקונספט העיצובי החדשני של סניף הדגל מציע פתרונות עיצוב פונקציונאליים לחללי הבית השונים, תוך שימת דגש על איכות מוצרים בלתי מתפשרת ובטווח מחירים אטרקטיביים, בכדי להעניק תחת קורת גג אחת את כל הפתרונות שמציעה "רהיטי דורון" לריהוט הבית, במחירים השווים לכל כיס. מיטות לילדים ובני נוער, מגוון ענק של ארונות, שידות, כוורות, שולחנות עבודה עם אלמנטים של מודולריות רבה, המאפשרת לשנות צורה ובכך לחסוך מקום ולהתאים לכל חדר, וגם ארונות אמבטיה איכותיים".

על עיצוב הסניף החדש אחראית רונית טל, המעצבת הראשית של "רהיטי דורון", לדבריה: "הייחודיות של הסניף החדש היא בעיצוב הייחודי שמכניס את ההורים, הילדים והנוער אל תוך עולם אחר. מדובר בחלל פתוח שמחולק על ידי מחיצות – קירות אלכסוניים "נופלים", שמסתיימים לפני התקרה ומעניקים תחושה של מעבר לספירה שונה. כל חדר מהווה השראה שונה ומתהדר בצבעוניות מתאימה: חדר בהשפעת הים, חדר בהשראת עולם הנסיכות, חדר המתהדר בצבעי היער והטבע. חדרי הנוער מעוצבים בהשפעת הרצון לפאן ובילויים. בכניסה לחנות מוצב קיר אינטראקטיבי עם מקום מיוחד שעוצב בצורת "קפסולות", בהם יוכלו הילדים לשחק, לשבת, להתחבא ולהתחבר לעולמם הפנימי".

כאמור, החידוש האחרון הוא בתחום המבוגרים – מיטות זוגיות, בליין צעיר, אופנתי ועדכני. המיטות בגודל הסטנדרטי, שמתאים כמעט לכל חדר – בגודל 140 X 190 ובסגנונות עיצוב שונים: מיטת רחף המשרה תחושת קלילות וניתוק מהרצפה, מיטה בסגנון מינימליסטי נמוכה, הכוללת רגלי מיטה קטנים ונמוכים לתחושה קרובה לקרקע ומיטות בוגרות וסולידיות עם ראשי מיטה ישרים. המיטות מוצעות בצבעים: לבן, שמנת או בעץ אלון.

את מראה המיטה ניתן להעשיר עם ראשי מיטה צבעוניים, עם שידות תלויות ליד המיטה וכן קומודה ומראות שישלימו את המראה הבוגר של החדר. מגוון המראות כולל צורות שונות: מראה עגולה עם קצוות רכים, מראה בצורת קפסולה עדינה, מראה מלבנית עם מסגרת אלומיניום. עוד ניתן למצוא ב"רהיטי דורון" שולחן איפור הכולל ארונית ולשלב בו מראה.

להשלמת הרהיטים בחדר ההורים, ניתן לשלב מגוון של ארונות קיר בגוונים תואמים עם דלתות, מראות או ארונות הזזה עם טריקה שקטה ובטוחה.

מחירי המיטות הזוגיות אטרקטיביים במיוחד: 1,000 שקל – 1,200 שקל (ללא מזרנים). עם תעודת אחריות למשך 3 שנים, זמן אספקה מדויק ובהתחייבות וביטחון בקנייה: קודם מקבלים את המיטות ואחר כך משלמים עליהן!

לפרטים נוספים באתר החברה – www.doron1949.co.il

צילום: אלעד גוטמן

סגור לתגובות.