"גלי" בקולקציית קיץ 2017 לילדים ופעוטות

קיץ ישראלי זה סנדלי "גלי". תמיד מאוד שימושיות ועמידות וברור שגם יפות. כיוון היופי תופס תאוצה ו"אופנתית וחדשנית" היא ההגדרה המדויקת לקולקציית "גלי" לילדים לקיץ 2017. היא משלבת סגנונות וצבעוניות קיצית תוך שמירה על איכויות המותג. הקולקציה מציעה נעליים במגוון סגנונות לבנים ולבנות וכוללת גם נעלי צעד ראשון לתינוקות. מענה קיצי נהדר של מותג ההנעלה "גלי", אשר הוקם בשנת 1975, מזוהה כמותג ישראלי איכותי בתחום נעלי הילדים, ומקפיד על ערכים של איכות, חדשנות טכנולוגית ועיצוב עדכני. נכיר את הקולקציות המובילות:

נעלי בנים:

Basic – הסנדל האולטימטיבי לגן ולבית הספר! בקבוצה זו מגוון סנדלים איכותיים בעלי סוליות פוליאוריטן גמישות ועמידות ביותר בפני שחיקה. הגפות קיציות ומאווררות בשלל עיצובים. צבעוניות מובילה של צבעי קיץ: כחול, ירוק, אפור משלוב עם צהוב ועוד וכן דגמים עם שילובי סרטים צבעוניים.

Sport – מגוון נעלי ספורט של מותגים מובילים, ביניהם: יומברו, דאנלופ, שלזינגר, אטלטיקס, אל איי גיר, נעלי ספורט בעיטורי דמויות דיסני ועוד. מבחר רחב של נעלי סניקרס עם הדמויות האהובות: ספיידרמן, באטמן, מיניונים ועוד – עם או בלי אורות מהבהבים בסוליה. מגוון רחב של נעלי קט רגל בהשראת נעלי הכדורגל ובהתאמה לשימוש יומיומי של הילדים ולמראה ספורטיבי עדכני. סוליות הגומי עמידות וגמישות, יש בהן פקקים מעודנים למניעת החלקה בעת משחק הכדורגל, הגפות צבעוניות וססגוניות עם שילובים אופנתיים של צורות גיאומטריות בצבעי ניאון. היבט מאוד חשוב הן הסוליות הקלות בתוספת גומי למניעת שחיקה, רפידות אנטומיות איכותיות ושילוב חומרים חדישים כמו: רשתות, חומרים סרוגים אווריריים, תפרים גסים צבעוניים, רצועות מתכווננות ועוד. הצבעוניות מרשימה ובולטת של ירוק, צהוב, כתום לצד צבעוניות קלאסית של ניביי, חום, בז'.

City – שילוב מעניין בין נעל ספורט אורבאנית לבין סנדל מאוורר, שנכון לילדים, בצבעוניות ססגונית ובשילובי דפוסים וגימיקים צבעוניים. בקבוצה זו סנדלים ספורטיביים מאווררים במראה אופנתי ושיקי, ביחד עם נוחות ואווריריות. סוליות פולאוריטן ספורטיביות, עם רפידות מרופדות לגמישות מלאה, בשלל דגמים המתאימים לכל מבנה כף רגל. לקבוצה זו שייכים גם סנדלי "האש פאפיס" לבנים, שהם גמישים מאוד. הרפידות מעור שומרות על קרירות ומנדיפות זיעה, עם ביטנת לייקרה נעימה ורכה. צבעוניות קלאסית של כחולים גווני חום וירוק ושחור.

Fashion Snickers – כמו אצל המבוגרים, גם לבנים מוצעות סניקרס אופנתיות מבדי קנבס איכותיים בצבעוניות קלאסית של אפור, בז', שחור, חום. עם שרוכים וסוליות לבנות. מתאימות מאוד לשילוב עם לבוש ספורטיבי למראה ספורטיבי לא מחייב, או עם בגדים מהודרים למראה חגיגי.

נעלי בנות:

הרעיון המוביל את קולקציית הבנות של "גלי" לקיץ 2017 הוא אימוץ הטרנדים המובילים אצל הגדולים – אך בהתאמה ברורה לרגלי הילדות עם אחיזה ויציבה נכונה.

Every Day Basic – קבוצת סנדלים לנערות, לילדות ולגיל הגן, לבית הספר ולבילוי בשעות הפנאי. המראה עדכני, בשילובי צבעים אופנתיים ועיטורי סרטים ועם צמדנים (סקוטשים), להתאמה מלאה לכל כף רגל. צבעוניות הקבוצה: גוונים רבים של ורוד, לבן סגול וגם טורקיז וכסף. השנה נוספו לקבוצה דגמים אופנתיים במיוחד המשלבים צבעים נועזים בהשראת עולם הממתקים והצעצועים.

Natural accent – קבוצת סנדלים בסגנון טבע, המיובאת מספרד. עם רפידות דמויות שעם בציפוי רך ומטאלי. גפות עם הדפסים מדליקים, לאקים אופנתיים וגם פרחוניים ובשילוב נקודות. בצבעוניות קיצית: לבן, פוקסיה, סגלגל פרחוני ועוד.

Urban Fashion – דגמים המשלבים קשירות שרוכים באזור הקרסול, למראה שובב וצעיר. בצבעוניות של שחור, חום, לבן וורוד.

גלדיאטורים – סנדלים שטוחים בשילובי רצועות, גומיות צבעוניות ואבזרי מתכת ייחודיים. צבעוניות הקבוצה: חאקי, שחור, חום, בז' ועוד.

רקמות – רקמות פרחים בשלל צבעים ודוגמאות מאפיינים קבוצה קיצית צעירה ועדכנית, המתאימה לילדות ולנערות.

כסף וזהב – קבוצת סנדלים בצבעוניות מטאלית של כסף וזהב. ביניהם דגמים בשילוב תכשיטי זהב או כסף, או שילובי הצבעים בגפה עצמה ותוספת גומי בצבעי מטאל לנוחות מרבית.

דמויות – פרוזן, הלו קיטי, באטמן וספיידרמן מעטרים מגוון דגמים של סנדלים אופנתיים, סניקרס מדליקים ונעלי בלרינה וספורט שילדות אוהבות. הצבעוניות המובילה: לבן, כסף, ורוד פוקסיה ואדום.

נעלי סירה – ליין רחב של נעלי סירה שטוחות בעיצובים ייחודיים ובמגוון רחב של צבעים ודוגמאות: נעלי סירה חלקות, נעלי סירה בגימור לק, תחרה, חיתוכי לייזר, נעלי סירה עם שילוב של ניטים וכפתורים.

קבוצת אקטיב – קבוצה רחבה ועשירה של נעלי ספורט לילדות בצבעוניות של ורוד, לבן, סגול ועוד. מצוידות ברפידות אנטומיות נושמות וסופגות זיעה ועם סוליות" פיילון" (כדוריות מוקצפות של EVA) המעניקות נוחות מרבית, תמיכה וגמישות. בסוליות משולבות תחתיות גומי קשיחות בעלות חריצים למקסימום אחיזה, מניעת החלקה ואורך חיים גבוה של הנעל.

נעלי תינוקות:

"פצפוני גלי" היא קולקציה ייחודית של נעלי צעד ראשון ושני לתינוקות – אלה שרק התחילו ללכת ותינוקות שכבר הולכים הליכה יציבה. כל הדגמים עשויים עור נובוק רך והמבנה האנטומי של הנעליים אוחז את כף הרגל ומגן עליה. עם ביטנות עור ורפידות רכות למניעת זיעה. הסוליות קלות וגמישות במיוחד, עשויות חומרים רכים המונעים החלקה. תחתית הסוליה מחורצת בחריצים המאפשרים קיפול טוב ונוח באזור האצבעות ומקלים על הליכת הפעוט. הסנדלים מספקים תמיכה והגנה על הקרסול, אך יחד עם זאת משאירים אותו חופשי ובכך מאפשרים התפתחות תקינה. הקולקציה מאופיינת בעיצובים קלילים, צבעוניים ואופנתיים שיתנו מענה לטעמה של כל אימא.

לבנים – סנדלים ונעלי ספורט בהשראת עולם הצעצועים עם הדפסים מתוקים של טרקטורים, רכבות ורובוטים בשילוב תפרים צבעוניים. בצבעוניות של ניביי חום בז' וחאקי.

לבנות – סנדלים בהשראת ממתקים וצעצועים. ריבוי של דפוסי סוכריות, פפיונים הדפסים בצבעוניות קיצית של ורוד, סגול, פוקסיה ולבן.

Baby Fashion – קבוצה חדשה ספורטיבית לבנות עם סוליה לבנה וגמישה ורפידה אנטומית מצופה למניעת הזעה ושמירה על כף הרגל בשילוב גפות סנדלים אופנתיות בכסף לבן פרחוני וורוד.

טווח מחירי קולקציית "גלי" לילדים ולפעוטות – קיץ 2017:

סנדלים: 149.90 שקל – 199.90 שקל;

נעלי בובה: 79.90 שקל;

נעלי ספורט: 159.90 שקל – 179.90 שקל;

סניקרס: 79.90 שקל.

להשיג ברשת "גלי" ברחבי הארץ

צילון: ירון ויינברג

סגור לתגובות.