"DOGO" – מותג אופנה חדש וייחודי בדיזנגוף סנטר

למה להרבות במילים? – ההתרשמות המיידית שלי מהסיפור של מותג האופנה החדשני בדיזנגוף סנטר – "DOGO", הייתה כאשר חיפשתי את החנות בדרכי לאירוע הפרזנטציה בה. שאלתי בחורה חביבה, מוכרת באחד הדוכנים, אם היא במקרה יודעת איפה החנות. "ברור", היא השיבה והרימה את רגלה כדי שאראה את הנעל שלה, "אלה". רק נכנסתי לתוך החנות וכבר הבחנתי בצעירה ששילמה עבור הנעליים שלה – שני זוגות, כי קשה לבחור רק באחד.

חנות צבעונית ומשמחת עם קולקציה רחבה של נעליים ותיקים, במגוון סגנונות וצבעים, המאפשרים לכל אחד – נשים, גברים, ילדים – למצוא את הזוג המושלם ביותר עבורו. לאמץ פריט, שגם בשימוש יומיומי רגיל – יעניק ייחודיות אישית. נעל, תיק, חולצת טריקו או פריט קישוטי לבית. הקולקציה מאפשרת לכל אחת ואחד למצוא ולהבליט את האני האמיתי שלו, כפי שאומר הסלוגן של המותג  "Personalize your life" – התאם אישית את חייך.

זה הסיפור של "DOGO", שהוקם בשנת 2006 באיזמיר שבטורקיה על-ידי קבוצת מוחות קריאטיביים ויצירתיים במיוחד, שלראשונה בעולם הצליחו להדפיס עיצובים מקוריים ואופנתיים על נעליים. כך החל המותג את דרכו בהדפסת גרפיקה על נעליים וכיום לרשותו כ-5,000 עיצובים מקוריים לביגוד, הנעלה, תיקים, כריות נוי, חולצות ומוצרים לבית – הכל צבעוני ושיקי, בסגנון אופנתי ובעל אמירה.

כל קולקציות הנעליים והתיקים טבעוניות ועשויות מחומרים מתקדמים ללא רכיבים מהחי. כל דגם מעוצב ומיוצר בפרטנות רבה, תוך התייחסות אליו כאל יצירת אמנות, העומדת בפני עצמה. גרפיקה מודפסת על גבי הפריט עם עיצובים מקוריים, לא שגרתיים וטרנדים המעניקים מראה ייחודי.

ניתן להשיג בחנות בדיזנגוף סנטר קומה 2, ת"א ובאתר: www.dogostore.com

פייססבוק: DOGO Tel Aviv; אינסטגרם: DOGOtelaviv

צילום קמפיין: אמיר יהל

סגור לתגובות.