"סולוג" בקולקציית ילדים לחורף 2016 – 2017

ילדים לבושים blog-118-solog-2במראה אופנתי וספורטיבי – זו הרוח המובילה את קולקציית הבגדים החדשה, לגילאי 2 – 12, ילדי הגן ובית הספר, של המותג הוותיק והבטוח "סולוג" לחורף 2017. "סולוג" כבר אינו לבדו בחנויות הרשת שלו ובהן הוא מציע גם קולקציות של שני מותגים נוספים מאופנה הילדים: "לי קופר" ו"נאוטיקה". הקולקציות של שלושת המותגים שואבות השראה מעולם המבוגרים, לנוכח רצונם של הקטנטנים להתלבש כמו גדולים. ביחד עם זאת, הקולקציות מתאפיינות בפריטים שימושיים, נוחים, איכותיים, נעימים ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

רשת "סולוג" מודעת היטב לעובדה כי גם הילדים חשופים לטרנדים של עולם האופנה, חשופים לרשתות החברתיות, למגזינים, לאינטרנט, blog-118-solog-3לפרסומות. הם עוקבים באינסטגרם אחרי אושיות אופנה ויודעים בדיוק מה לובשים הסלבס. הילדים הצעירים מצליחים לרכוש ידע וטעם איכותי באופנה, ואף לומדים מהר מאוד מה אין ומה אאוט. מתוך כך, רשת "סולוג" יצרה עבורם קולקציה חורפית, המתאימה לילדים שמודעים ללבוש שלהם ומכירים בעובדה כי אופנה היא דרך לביטוי עצמי ואף מחפשים להיראות כגדולים. ביחד עם זאת, מושם דגש רב שלא לבגר את הקולקציה וגם את הפריטים החורפיים, בגוונים העמוקים יותר (כמו סגול-שיזף מעושן) – להותיר באווירה היותר קלילה. הקלילות, העדכנות והנוחות חשובים ביותר להורים, שיודעים לזהות איכות – ביחד עם מחיר שווה לכל כיס.

בקולקצייתblog-118-solog-5blog-118-solog-4 הבנות – היצע נרחב ומעניין ביותר של פריטים שבנות אוהבות, הן בסגנון יומיומי והן במראה הקלאסי והחגיגי. לצד פריטי בייסיק קלילים והכרחיים לשימוש יומיומי, כמו טייצ'ים, טישרט עם שרוול ארוך וסריגים, יש גם המון ג'ינסים. בולט ביותר, בהיבט היומיומי, הוא סגנון הרחוב האורבני עם טייצים עבים, ג'קטים מז'מש ולצידם מכנסי רוכסנים, חצאיות מסתובבות, סוודרים ארוכים, מעילים דמויי עור עם טווידים, חולצות עם חורים בטכניקת לייזר חדשנית, שמלות מבד סריג עם מעיל בייקר ללוק המושלם, שמלות עם משחקי שקיפויות, שילובי פרנזים, קשירות ופרוות. לתקופה הקרה ניתן למצוא: מעילים עבים ומעילים עם פרווה.

במראה הקלאסי: שמלות תחרה וקרושה, עליוניות דקות, חצאיות טוטו עם לבן זהב עדין, חולצות עם פרינטים של פרחים, חלקים עליונים עם שילובי לורקס ועוד.

בקולקציית הבנים – שולטים המראה הספורטיבי והאלגנטי. במראה הספורטיבי, בגווני היי-לייט נועזים, מוצעות חליפות מפוליאסטר רך ומחמם; עליוניות בונדד, blog-118-solog-6המשלבות שני בדים שונים. ההטבעות על גבי הפריטים נעשות בחום וזו טכניקה חדשה בעולם האופנה.

את ההיבט האלגנטי מוביל המראה האורבני עם חולצות אריג, מכנסי מיקס אנד מאצ', מכופתרות, חולצות עם פרינטים, צווארוני סיני, סטים מאותו צבע, ג'קטי ג'ינס ועוד.

פריטים מעניינים נוספים בקולקציית הבנים הם: סריגים עבים, פריטים מ-100% כותנה, ז'קטים עם פרווה, מעילי ניילון, מכנסיים עם פאצ'ים, וגולת הכותרת: מבחר ג'ינסים – משופשפים, עם פאצ'ים, בייסיק ועוד.

טווחי המידות: 3- 18 (גילאי שנתיים – גיל 12).

מחירים – עליוניות: החל מ-59.90 שקל; חולצות ושמלות: החל מ-79.90 שקל; ג'ינסים וחצאיות: החל מ- 99.90 שקל; מעילים: החל מ- 119.90 שקל.

להשיג ברשת חנויות "סולוג" בכל רחבי הארץ.

צילום: הילה שייר, ירון ויינברג

סגור לתגובות.