ל"בייביסיטר" ו"סופטקאר" מוצרים חדשים לתינוקות

כל מה שקשור blog 116 - baby sitter 1בעולם התינוקות שלנו, תמיד מעורר את כפתור הזהירות שלנו. מעבר למחיר, שלגביו ניתן להשוות בין המותגים השונים – חשוב לנו הביטחון האישי בבטיחות המוצר לעור התינוק. "בייביסיטר" הוא מותג חיתולים, המשווק בישראל על ידי "ניאופרם מוצרי צריכה", העוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מוצרי צריכה, מזון ותרופות ללא מרשם (OTC) ובין מוצריה לתינוקות יש חיתולים, מגבונים ומגיני מזרן לגמילה. "סופטקאר" הוא מותג תינוקות ידוע, שכל מוצריו היפואלרגנים, נבדקו דרמטולוגית, מתאימים לעור רגיש ללא פארבנים. לשניהם יש פריטים חדשים לניקוי וטיפוח עור התינוקות. נכיר אותם:

החידוש, המאוד חדשני ומזמין של "בייביסיטר", הוא תרסיס החתלה במקום קרם ההחתלה המקובל. לספריי מרקם עדין וקליל והוא מועשר ברכיבי טיפוח לעור התינוק, ביניהם תמצית מרגיעה של צמח האלו-ורה, שמן אבוקדו ובחמאת שיאה מזינים ולצידם תחמוצת אבץ Zinc oxide, הידועה ביעילותה מוכחת לטיפול בתפרחת חיתולים. הספריי אינו מכיל פראבנים וחומרי ריח והינו בעל ריח נעים ומתאים לשימוש יומיומי.

למען האמת, שימוש בספריי הוא רעיון מצויין ולא רק ביציאה מהבית. זו פשוט דרך בטוחה יותר לשמירה על היגיינה מרבית, בנוסף לנוחות השימוש. הוא אינו מצריך מגע ידיים באזור המגורה של התינוק ולכן מאפשר שמירה על היגיינה מירבית, בעיקר כאשר מחתלים ברצף יותר מתינוק אחד ובעיקר כשנמצאים מחוץ לבית ומחפשים ברז מים לשטיפת הידיים, כמו לאחר מריחת קרם.

ספריי ההחתלה של "בייביסיטר" חסכוני מאוד ובאריזתו 150 מ"ל, כמות המספיקה בממוצע לכ- 200 החתלות. למוצר כשרות בד"צ אגודת ישראל, הנותנת את אישור הבד"צ blog 116 - soft care 2להשתמש בו גם בשבתות ובחגים. באריזה 150 מ"ל ומחירה הרגיל 29.90 שקל – וכעת במחיר השקה של 19.90 שקל.

חדש במותג הטיפוח לתינוקות "Soft Care" הוא מגבוני בד רכים במיוחד, המיועדים לניקוי ולשמירה על בריאות העור העדין של התינוקות. מגבוני הבד החדשים גדולים ורכים במיוחד ולכן הופכים כל פעולת ניקוי למהירה וקלה יותר. הם מועשרים בתמצית כותנה המפחיתה אדמומיות, ויטמין E וקמומיל להרגעת העור. יתרון נוסף הוא שהרכיבים בהם כאלה שאינם מערערים את דרגת החומציות הטבעית והנכונה blog 116 - soft care 3של עור התינוק. בטוחים לשימוש לכל סוגי העור: יבש, רגיש או עדין.

המגבונים החדשים של "סופטקאר" מיוצרים בשתי גירסאות: מגבונים לחים בניחוח עדין ומגבונים לחים ללא בישום. הם משווקים במארז של 4 יחידות, כשבכל יחידה 72 מגבונים. מחיר המארז (288 יחידות של מגבונים): 19.90 שקל. לפרטים נוספים ב"מדריך להורה המתחיל" של המותג, באתר הבית שלו: http://www.soft-care.co.il

עוד מוצר חדש של המותג הוא פורמולה עדינה של אל-סבון לתינוק בשתי גירסאות: "אל סבון קלאסי עדין לתינוק", המועשר בפרוטאין כותנה, קמומיל וויטמין E ו"אל סבון עדין לתינוק", המועשר בפרוטאין כותנה, פרו ויטמין B5 ואלנטואין. שניהם באריזות חדשניות, המעניקות אחיזה ארגונומית ובטוחה יותר לשימוש בזמן האמבט ובטיפול בתינוק. באריזה 1 ליטר והמחיר המלא 19.90 שקל – כעת במחיר השקה של 14.90

והחידוש הממש אחרון מבית "סופט קאר" הוא "שמפו קצף אל-דמע", לחפיפה מהנה ובטוחה, כבר מהאמבטיה הראשונה. אף הוא עם פרוטאין כותנה לרכות, מניעת גירויים ומניעת אובדן לחות. היפואלרגני, נבדק לעור רגיש ונטול אלכוהול ופראבנים. באריזה 500 מ"ל ומחירה 19.90 שקל.

צילום: מוטי פישביין, יח"צ

סגור לתגובות.