הפיתוי בהתנהלות "אייס" עם ארונות "דובל'ה" הוא באפשרות שלנו לעצב אותם כרצוננו, בהתאמה אישית לצרכנו ושאיפותנו – ובמחיר סביר ביחד עם חוויית קניה מלאה. אפשר לתכנן הכל באופן אישי, ביחד עם איש העיצוב המיומן של הרשת, אך הכי זול וקל לבחור בארון שמוצע במבצע ו"קצת להחליף" את צבע הארונות, לפי הרצון האישי.
"דובל'ה" נוסד לפני כ-35 שנה על-ידי דובל'ה גרושקה בהוד-השרון ונרכש ב-2003 על-ידי רשת "אייס". לאחרונה המפעל הועבר לאשדוד וכיום אין בכלל ייצור למלאי, אלא רק לפי הזמנות מראש. נציגי המכירות מאומנים בנושא והם מתכננים את הארון ביחד עם הלקוח. רק בסיום התכנון ותמחורו – ההזמנה בליווי השרטוט מועברים למפעל לייצור. ארון סטנדרטי יגיע הביתה תוך 10 – 14 יום ואילו לארון מאוד ייחודי יידרשו 21 יום, מספר משה מורצקי, האחראי על רהיטי "דובל'ה" ברשת.
הארונות עשויים ממלנין ואפשר לבחור בדלתות פתיחה או הזזה. בדלתות ההזזה משולב פרזול ממתכת (נרכש מיצרן ידוע בארץ). המלמין מוצע ב-26 צבעים והזכוכית ב-12. ניתן לשלב צבעים שונים, לבחור בעיצוב הדלתות חלק מלמין, חלק זכוכית, חלק עם מראה.
כל הארונות בגובה 2.40 מטר. הארון הפופולרי ביותר הוא עם 2 דלתות ברוחב 160 ס"מ או 180 ס"מ. המחיר 2,500 שקל ל-2 דלתות מלמין ועד ל-4,300 שקל לארון עם דלתות שונות. הובלה והרכבה 350 – 450 שקל (תשלום נוסף ייגבה עבור קומה רביעים ללא מעלית).
באירוע לעתונאים ובלוגרים, סיפר יקי ודמני, מנכ"ל "אלקטרה מוצרי צריכה" (הבעלים של "אייס") כי "כחלק מחוויית הרכישה, והרחבת מגוון המוצרים לקהל לקוחותיה, השקיעה 'אייס' במותג הריהוט 'דובל'ה' שבבעלותה. המותג, אשר בתחילת דרכו מוצב כמציע פתרונות לחדרי ילדים – עבר מיתוג מחדש המזהה אותו כמותג ישראלי מוביל לריהוט תחת הקונספט 'דובל'ה – רהיטים תוצרת בית'. כחלק מהמהלך, נבנה קו מוצרים חדש, מודרני ועדכני ונרכשו מכונות חדשות המגדילות את תפוקת המפעל בכ- 50%".
צילום: סטודיו דן לב