סדרת "אדוונסד טיים זון" המעודכנת של "אסתי לאודר"

העובדה שבעיית הקמטים והקמטוטים בעור הפנים היא הבולטת והמעציבה ביותר בין סימני ההזדקנות, בכל סוגי העור והקבוצות האתניות השונות – הביאה את "אסתי לאודר" להבין כי יש לה "קהל יעד משותף רחב", שמחפש אותו המענה. היא עדכנה את  סדרת הלחויות המוצלחת שלה, גם להיבט המניעה והשיקום של קמטוטים –  "אדוונסד טיים זון אייג' רברסינג ליין/רינקל".

החידוש הוא בקומפלקס "מתקן", הפועל לחיזוק התקשורת הטבעית בין תאי העור, שאחת מתוצאותיו היא הגברת ייצור החומצה ההיאלורונית. לדברי החברה, נתוני המעבדה שלה מצביעים כי תוך שלושה ימים מוגבר ייצורה ב-182% וכי תאים "מתקנים" מצליחים לנוע למקום הנזק במהירות גבוהה פי 7 ולהאיץ את שיקומו. טכנולוגיות חדישות מאיצות ייצור חלבון בשם פילגרין, האחראי לייצור גורמי הלחות הטבעיים, החיוניים לשמירה על מראה עור רווי, גמיש ומותפח.

 3 אפשרויות ליום: קרם עשיר וקטיפתי לעור יבש, או תחליב משיי וקל לעור רגיל ומעורב – שניהם עם מסנן קרינה 15  SPF; ג'ל לחות קליל נטול ושומן (וללא מסנן קרינה) לעור רגיל ומעורב עם נטיה לשמנוניות. אידיאלי לאקלים חם ולח הודות לוויסות השמנוניות ותמצית פנינים המעניקה מראה יפה וזוהר (50 מ"ל, 475 שקל כל אחד); קרם הלילה מיועד לכל סוגי העור. עם קומפלקס חומצות אמינו המסייע להתחדשות הקולאגן בלילה, תמצית רודוכרוזיט ללחות אינטנסיבית וליפידים לחידוש ההגנה הטבעית של העור (50 מ"ל, 525 שקל); גם בקרם העיניים משולבים ליפידים מסוג זה (15 מ"ל, 320 שקל).

blog 20 - estee lauder

צילום: יח"צ חו"ל


כתיבת תגובה