"עבודה מהבית", הפכה למושג מוכר וחיובי, בין אם מדובר במשרה מלאה של יחיד או זוג, או השלמת מטלות העבודה בשעות אחר הצהריים. זו יכולה להיות "פינת עבודה" באחד מחללי הבית, או "משרד" של ממש, או "חדר עבודה" לפי צרכים אישיים, גם של זוג בגיל השלישי, שיציאת הילדים מהבית פינתה להם מקום. חברת "רהיטי דורון", המוכרת ביותר מתחום ייצור ושיווק רהיטי ילדים ונוער, זיהתה את המגמה המתעצמת ופיתחה את "רהיטי דורון HOME OFFICE" – ריהוט למשרד הביתי.
לדברי אופיר ליבר, המנכ"ל ובעלים של "רהיטי דורון": "שוק המשרד הביתי הולך ומתרחב בעולם. במהלך חיפוש אחר שווקים חדשים לחברה, גילינו שגם בארץ מתחולל שינוי גדול בתחום וזיהינו נטייה ברורה לעבודה מהבית, הן בשעות שאחרי העבודה והן מעבר קבוע לעבודה מהבית כשכירים, פרילנסרים , סטודנטים והגיל השלישי. הרצון למצוא את האיזון הנכון בין עבודה לבין חיי משפחה, עורר את הצורך במשרד בבית, או חלל עבודה ביתי".
הגם שהלקוחות שונים וכל אחד ייחודי לעצמו – הצרכים של רוב הלקוחות דומים והם מתמודדים עם מגבלת מקום ובעיית אחסון. במקום גיבוב רהיטים, "הום אופיס" מציעה מגוון פתרונות לריהוט משרד ביתי – מעוצבים, פונקציונאליים ובמחירים אטרקטיביים במיוחד ו-3 שנות אחריות. כל פריטי הריהוט עשויים ממלמין והגוונים המובילים: שמנת, מולבן, ליבנה, פקאן.
בין הפריטים: שולחנות עבודה, שולחנות מנהל, שולחנות מזכירה, שידות, כוורות, ספריות ועוד. מחירים לדוגמה: כוורות תליה 130 – 700 שקל; כוורות רצפה ושולחנות 320 – 1,400 שקל; שידות ומזנונים 220 – 1,200 שקל. החנות הראשונה כבר נפתחה באזור התעשייה סגולה בפתח תקווה, במהלך 2013 מתוכננות עוד 2 חנויות ועד 2015 – הצפי לפריסה ארצית של כ-15 סניפים.
אתר החברה – www.doron1949.co.il
צילום: מנחם עוז