מומלץ חימום קל במיקרוגל, מה שאני ממילא עושה כי את עוגות השמרים אני נוטה לשמור במקרר, ליד הלחם. החדשה של "אחוה" בפרוש מתקבלת אצלנו בשמחה כי יש לה מרקם שמרים-קראנץ, בטעם שוקולד, לקחת פרוסה (לא עבה) ליד כוס הקפה של … המשך קריאה
מומלץ חימום קל במיקרוגל, מה שאני ממילא עושה כי את עוגות השמרים אני נוטה לשמור במקרר, ליד הלחם. החדשה של "אחוה" בפרוש מתקבלת אצלנו בשמחה כי יש לה מרקם שמרים-קראנץ, בטעם שוקולד, לקחת פרוסה (לא עבה) ליד כוס הקפה של … המשך קריאה