אישית, אני הכי אוהבת את 2 הדאודורנטים הוותיקים באריזת רול-און: של "ניוואה" ושל "פה" ובכל זאת נהנית מהחדשים. הם נעימים, רעננים ומאוד שימושיים בקיץ המהביל, כשרוצים בכל פעם משהוא חדש. כאילו שהחידוש הוא עצם הבשורה. החדש המוצלח שלי הקיץ הוא "Fresh … המשך קריאה