"גרי וובר" לסתיו-חורף 2014 – 2015

על המותג "גרי וובר" היתה לי דעה חיובית ביותר, מיום שפגשתי בפריטים הראשונים שלו. סיפור קצר: לפני כארבע-עשרה שנה, עם בטן שסרבה לרדת מספיק זמן לאחר הלידה, נכנסתי לבוטיק יפה במרכז "שוסטר" ברמת-אביב ג' וביקשתי מכנסיים טובות עבורי. התברר שיש מספר פריטים של … המשך קריאה