כש"אייפון 6" הושק ב"איי דיגיטל" בקניון רמת אביב

"אייפון 6. גם אתם קונים אייפון 6. אני רוצה אייפון 6 פלוס", אמר בפסקנות נהג המונית שהזמנו, לקראת חצות, לנסיעה לקניון רמת-אביב. "איך אתה יודע?" שאלתי והוא השיב: "נהגי מוניות יודעים הכל ותדעי לך שכבר יש תור ענק". הוא צדק, כל כך צדק. … המשך קריאה