ה"פנים" החדשות של "מייבלין ניו יורק"

סוכן דוגמניות שחלף במונית ברחובות קופנהגן דנמרק וקלט את דמותה המיוחדת של פרייה בהה אריקסון, בת ה-18 – שיגר אותה לתצוגות אופנה בפריז ומילאנו. זה היה ב-2005 והיום, בגיל 25, היא נבחרה ל"פנים" החדשות של מותג האיפור האמריקאי "מייבלין ניו יורק", מה שנקרא "דוברת".

 מאחוריה 64 תצוגות אופנה של  מעצבי-על, ובכללם אלכסנדר מקווין, קלווין קליין, דולצ'ה וגבאנה, גוצ'י, לואי ויטון, מארק ג'ייקובס, פראדה, איב סאן לורן וזאק פוזן. קארל לאגרפלד בחר בה כמוזה שלו, ומשנת 2006 היא מככבת כמעט בכל תצוגות האופנה של שאנל –  אבל כל זה לא מספיק. היא נבחרה בשל הייחודיות העכשווית שלה.

דמיין ברטרנד, הנשיא העולמי של "מייבלין ניו יורק", מגדיר אותה כ"אייקון של סגנון מודרני מחוץ לעולם של תצוגות האופנה". לא רק שיש לה נוכחות טבעית וזורמת מול המצלמות ועל המסלולים – מחוץ להם –  יש לה מראה אורבני של חיים על הקצה.

זה הדימוי שכעת נכון ל"מייבלין" והיא מבקשת לאפיין ולשאוב לעצמה מתוך ה"פנים" של פרייה בהה אריקסון. למה זה טוב לה? כי כרגע זה מה שטוב לקידום מוצרי האיפור, ובאמירה פחות מתעטפת – למכירות. "מייבלין" משתמשת באייקון היופי הנוכחי כדרך לקדם את מכירת מוצריה. כאילו אומרת: אם את מתחברת לאייקון של פרייה – "מייבלין" היא הדרך שלך "לגעת" בה – עם איפורים עממיים, עירוניים וזמינים, זורמים ועם פתרונות אופנתיים.

 צילום: קנת ווילרד


כתיבת תגובה