לספורטאי-העל שלנו חנויות אינטרנט אישיות וממותגות

חנות אינטרנט אישית, בה ניתן לרכוש פריטים ממותגים ומעוצבים על פי בחירתם האישית של ספורטאי-העל – היא בפרוש נקודת מכירה משמחת, הן את הרוכשים והן את ספורטאי-העל שזוכים לאפשרות נוספת להבטיח שיפור בעתידם הכספי, גם כאשר הקריירה המוצלחת שלהם תגיע לנקודת רוויה. לינוי אשרם, לי קורזיץ, אלכס שטילוב, יעקב טומרקין וחנה קנייזבה מיננקו – הם הספורטאים הישראלים הראשונים במיזם זה, שנקרא "Sports Grow" והוא פותח בפניהם את הדלת למתג את עצמם לאורך זמן, מחוץ לזירת הספורט בהם עוסקים – ולעשות זאת במהלך הצלחתם הסוחפת קהלי מעודדים ומעריצים.

מה ניתן לרכוש בכל אחת מהחנויות? ליין בקבוקי שתייה מעוצבים בהשראת הספורטאי עצמו, חולצות ממותגות, אביזרי ביגוד ממותגים ייעודיים לספורטאים. טווח המחירים: 49 שקל – 149 שקל. לכל אחת מהחנויות אסטרטגיית מותג ו"שפה" המייחדת את הבעלים שלה – הספורטאי.

הדוגמאות העולמיות לכך הם: סרינה וויליאמס, דייוויד בקהאם, מייקל ג'ורדן ועוד, כולם דמויות נערצות והם מקדמים את עצמם לא רק דרך מגרש החימר, הפרקט או כר הדשא. הם עושים זאת בחנויות האינטרנטיות שלהם כדרך לקידום עסקים, מכירת מרצ'נדייזינג ממותג ובניית תדמית אייקונית ותרבותית, המאפשרת להם להמשיך לזהור גם לאחר סיום הקריירה הספורטיבית. לא רק לטובתם האישית, זו דרך יפה שמאפשרת לציבור המעריצים להזדהות עם הערכים שהספורטאים מייצגים: מצוינות, הישגיות ודבקות במטרה!

בהתאמה לכך, ברור שמטרת המיזם הישראלי היא לאפשר לספורטאים המצטיינים ליהנות מהיותם דמויות נערצות ומודלים לחיקוי, לבנות עצמם כמותג ולייצר הזדמנות למעריצים, קטנים כגדולים, להיות בקשר ישיר עם הספורטאי הנערץ עליהם. המיזם מאפשר לספורטאים להקים חנות אינטרנטית אישית משלהם עם מוצרים אישיים ממותגים. זאת, במטרה להרחיב את קהל העוקבים אחריהם, לאפשר לאוהדים להזמין מוצרים ולהרגיש שהם שותפים להצלחת הספורטאי/ת ומעל הכל – למצב את הספורטאים כמותגים מובילים לאורך זמן.

בהחלט, עולם השיווק הבין עד כמה אוהדי ספורט אוהבים ומעריצים את ספורטאי-העל שלהם. אלפי העוקבים אחרי התחרויות המשודרות הם אלה המאפשרים את הפיכתם של ספורטאי-העל למותגים חזקים לאורך זמן. בחודש יוני האחרון, פרסם מגזין "פורבס" הבינלאומי את דירוג 100 האתלטיים בעלי ההכנסות הגבוהות ביותר, כאשר את העשירייה הראשונה פותח ליונל מסי, אחריו רונאלדו וניימאר וסוגר את העשירייה הראשונה- הכדורסלן האמריקאי , קווין דוראנט.

באירוע ההשקה של היוזמה הישראלית החדשה והראשונה מסוגה בארץ, שהתקיים במתחם "הוועד האולימפי" בהדר-יוסף, שמענו על פריצת הדרך המקומית, שבתחילה יהנו ממנה חמישה ספורטאים אולימפיים בישראל, המביאים כבוד רב לישראל בתחרויות הבינלאומיות הגדולות, במשך כל השנה. את המיזם החדשני מובילה ומנהלת (בהתנדבות), חברת "Business Grow", המתמחה בפתוח כלים דיגיטליים לניהול עסקים. החברה, פיתחה מודל שווק ייחודי, הכולל את הקמת החנות, הקמת התשתית הלוגיסטית והמסחרית ועד משלוח המוצרים לבית הלקוח ושירות לקוחות.

כך אמר לנו מר קובי חדד, מנכ"ל "Business Grow": "ספורטאי-העל של ישראל נמצאים ברשתות החברתיות ועוקבים אחריהם מאות אלפי ישראלים ואוהדים ברחבי העולם במצטבר. המיזם החדש מאפשר לאוהדי הספורט, הישראלים ואלה מחו"ל, לתמוך באופן ישיר בספורטאי האולימפי הנערץ עליהם, לרכוש מהמוצרים הממותגים שהספורטאי יעמיד למכירה ובכך גם להרגיש שותפות בהצלחה שלו".

באותו אירוע השקה במתחם "הוועד האולימפי", הצהיר בפנינו מתעמל המכשירים האולימפי אלכס שטילוב, שהופיע שלוש פעמים במשחקים האולימפיים: "אני שמח שנבחרתי להיות בין חמשת הספורטאים שיכנסו לפרויקט ייחודי זה. הפעילות הזו מעלה את המודעות לספורט האולימפי ולספורטאים האולימפיים, ומהווה כניסה לעולם המיתוג האישי. זוהי התנסות יוצאת דופן לעולמות החדשנות ברוח הזמן. מדובר בפרויקט מאתגר מאד עם אחריות גדולה".

הוסיפה את נקודת המבט שלה, גולשת רוח האולימפית, לי קורזיץ, שהייתה ארבע פעמים אלופת העולם: "החנות האינטרנטית מעניקה לי הזדמנות לחבר אנשים לעולם שלי. זוהי דרך ייחודית המאפשרת לי חשיפה גדולה בפני רבים בארץ ובעולם, אותם ייצגתי בהיותי ספורטאית בינלאומית. באמצעות המהלך הזה, נפתח לי עולם חדש מחוץ למים. אני מאמינה שהמוצרים אותם בחרתי אישית, יגעו באנשים האלו, והם יביעו את תמיכתם, הזדהותם ותמיכתם בי".

צילום: יח"צ, עמית שיסל (התמונה של ה-3 עם לינוי אשרם במרכז)

סגור לתגובות.