ל"אלכסנדר מקווין" בושם חדש ב"ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי"

כמו תצוגות האופנה של "אלכסנדר מקווין", הידועות בכוח הרגשי ובאנרגיה הגולמית שלהן, כמו גם באופי הרומנטי אך העכשווי של הקולקציות – כך הוא הבושם החדש (או-דה-פרפיום) והיוקרתי לאישה "McQueen Eau de Parfum", שבארץ אפשר להשיגו רק בחנות "ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי" בנתב"ג. בושם זה משקף את היצירתיות והתעוזה של בית האופנה. ניחוחו פותח בהשראת סיפור על אישה מסתורית, אלגנטית ואינטליגנטית, הזוהרת ביום ומפתה בלילה, שאז היא נפתחת וחושפת את האני העצמי שלה, שהיה חבוי עד עכשיו. אנחנו רואים מי היא באמת. היא חזקה, כריזמטית ולא מתנצלת בחשיכה שעוטפת אותה. כדברי שרה ברטון (המנהלת הקריאטיבית של המותג): "הרעיון של פרחים שבריריים למראה שפרחו בלילה והשתמשו בריח שלהם למשיכת חרקים, במקום ביופי שלהם, הרגיש מאוד McQueen. הניחוחות האלו הם על נשיות, פתיינות, יופי והעצמה".

הפרחים האלה, blog-118-mcqueen-1שאת תהליך האבקה שלהם עושים בלילה – ידועים כבעלי כוח ארוטי וקסם מסתורי ומבחינת McQueen הם סמל מפתה של חושניות נשית. הבושם משלב תמציות נדירות וטכניקות מיצוי מודרניות. התווים העליונים של תבלינים: פלפל שחור, ציפורן ופלפל ורוד – נמצאים מעל תווי הלב עם ניחוח עלי כותרות עדינים של פרחים הפורחים בלילה: יסמין ערבי (סמבק) וטוברוזה, העטופים במסתוריות ובתבלון האקזוטי של ילנג-ילנג מהאיכות הגבוהה ביותר.

הבושם "McQueen Eau de Parfum" לוקח רוח עתיקה ומעניק לה ארכיטקטורה מודרנית להפליא. ברוח המותג "אלכסנדר מקווין", אשר נוסד ב-1992 על ידי לי מקווין והפך תוך פחות מעשור לאחד ממעצבי האופנה המכובדים ביותר בעולם. חלק מהותי בתרבות של מקווין היא הקיום המקביל בין שני מרכיבים סותרים: שבירות ועוצמה, מסורת ומודרניות, גמישות והקפדה. נקודת מבע רגשית ואפילו מלאת תשוקה ממומשת תוך מתן כבוד עמוק והשפעה למסורת האמנות והיצירה. הקולקציות של מקווין משלבות ידע מעמיק בתחום של חייטות בריטית בהתאמה אישית, מיומנות איכותית וגימור ללא פשרות של ייצור איטלקי.

מתוך נאמנות לאתוס של בית האופנה, היה חשוב שכל היבט בבושם החדש "McQueen Eau de Parfum" – יפגין איכות, ידי אמן ומסתורין. בהתאמה לכך, בקבוק הבושם שקוף עם פקק מלוטש המצופה בלכה. הבקבוק כבד אך עדין, נעים למגע ויפיפה כשהוא נח בכף היד. קופסת האריזה החיצונית לבנה-וסמוקה עם הטבעה של נוצות, מציגה חן מסורתי ויצירתיות מודרנית. תווית הבקבוק, בזהב ובשחור, מציגה פשטות מחויטת המעבירה את מורשת האיכות של המותג האייקוני.

כאמור, להשיג בארץ רק ב"גיימס ריצ'רדסון דיוטי פרי" בנתב"ג. המחיר: 83 דולר לאריזת 50 מ"ל, 105 דולר לאריזת 75 מ"ל.

תיוגים לאינסטגרם- dutyfree_il , #dutyfree_il@

צילום: יח"צ

סגור לתגובות.