"Leo Man" סדרת טיפוח חדשה לגבר של "לאונרדו קוסמטיקה" עם הפרזנטור קובי מאור

חייבת להתחיל במחמאה: השחקן קובי מאור, שנבחר כפרזנטור סדרת הטיפוח לגבר "ליאו מן" של "לאונרדו קוסמטיקה" – נראה הרבה-הרבה יותר מרשים מאשר בדמותו של מני חסון בסדרה הפופולרית "סברי מרנן". כך שיתף אותנו באירוע ההשקה של הסדרה הקוסמטית, בהובלת הפרסומאי גולן נהרדעא – "גולן נהרדעא תקשורת שיווקית": "אני גבר מטופח ותמיד הייתי כזה. זה התחיל אצלי עוד בילדות". מאור (38) נשוי לדנה ואבא לאריאל נולד וגדל בירושלים, בן לאמא ספרית ולאבא שף. כך סיפר: "אחרי הלימודים, נהגתי ללכת למספרה של אמא, שניסתה עלי תסרוקות חדשות והקוסמטיקאיות שעבדו אצלה ניסו עלי קרמים חדשים. כשהלכתי למסעדה של אבא, הוא היה מנסה עלי את התבשילים החדשים שבישל".

בדיוק מה שחיפשו בחברת "לאונרדו קוסמטיקה", המתמחה בשילוב מנצח בין מכשירים ותכשירים מקצועיים, הפועלים באופן סינרגי לתוצאות חסרות תקדים בטיפולי פנים וגוף. באירוע הפרזנטציה של סדרת הטיפוח החדשה לגבר "Leo Man", אמר לי רוני בר, המנהל והבעלים של "לאונרדו קוסמטיקה", כי יש רושם ברור שהגבר הישראלי רוצה להיות מטופח יותר ורואים זאת בפנייה הגוברת של גברים לקוסמטיקאיות, כולל לטיפולים בהסרת שיער. ביחד עם זאת, לגבר הישראלי יש תפיסה ברורה: הוא רוצה שהשקעתו בטיפוח עורו תעשה בקלות ושתשיג את התוצאות הגבוהות – במהירות.

לכן, בפורמולות הקרמים החומרים מאוד מרוכזים, כך שצריך כמות קטנה ביותר, בכל פעם, מה שברור מוזיל את ההוצאה הכספית וכמו כן, כל מוצר עושה יותר מפעולה אחת, כך שהוא מאוד שימושי. בהכוונת רופאת העור ד"ר נינו אליס, הפורמולות הותאמו לעור הגבר, שעבה יותר מזה של אישה והם מתאימים לכל סוגי העור. בדיוק המענה שנותנת סדרת "Leo" – על שם האריה מגלגל המזלות. הגבר החזק, היפה, עם הרעמה שכל היער סוגד לו, הוא המלך אותו מעריצים ופוחדים כאחד. כך המוצרים של "לאונרדו קוסמטיקה" פונים לגבר החזק שלא פוחד להצהיר על היותו "גבר מטופח". כי גם הגברים מבינים שהעור לא יישמר זוהר וצעיר לנצח וחשוב להגן עליו ולטפח אותו. בסדרה 4 מוצרים לשגרת טיפוח יומיומית של גברים. נכיר אותם:

Freshes (1 – שלב ראשון בשגרת הטיפוח היומית של הגבר עם תרחיץ (קלינזר), נטול הדטרגנט הבעייתי SLS . מיועד לניקוי עמוק של עור הפנים, בוקר וערב. בנוסף לניקוי, הוא גם מאזן את העור, מעשיר אותו בשמנים ומוסיף לו חיוניות. אופן השימוש שימוש: לשטוף את הפנים במים, למרוח את הקצף בתנועות מעגליות, לעסות, לשטוף במים ולנגב בעדינות. המחיר: 115 שקל לאריזת 150 מ"ל.

Facelook (2 – השלב השני בשגרת טיפוח העור הגברי הוא ג'ל לחות להזנת עור הפנים וגם של הזקן ושיער הראש. הפורמולה שלו מכילה חומרים מהטבע, שמנים טבעיים, שמן שקדים, נגזרת של קוקוס, שמן חוחובה, ויטמין E ואנטי אוקסידנט. המרכיבים האלה מזינים את עור הפנים, השיער, הזיפים והזקן והופכים אותם למבריקים, רכים ונעימים למגע. לשימוש בוקר וערב, בעיקר אחרי הניקוי בתרחיץ. המחיר: 138 שקל לאריזת 75 מ"ל.

Greenergy (3 – השלב השלישי בשגרת הטיפוח היומית לגבר, עם קרם אנטי-אייג'ינג ייחודי לעור העיניים. הפורמולה שלו עשירה בנחושת (המעניקה לה את צבעה הירוק והמיוחד), בפחם, במיצוי קינואה ובקומפלקס הפפטידים Matrixy ו-Eyeliss המסייעים בטשטוש קמטים והעלמת שקיות וכהויות מתחת לעיניים. סוג חדש של פפטידים, שמתאימים עצמם למעטפת התאים והם ממש משפרים את החזות. הקרם מעניק תחושת רעננות ומיצוק לעור, תורם לליחוח, נספג במהירות ואינו מותיר תחושת דביקות או שומניות. הוראות השימוש: למרוח כמות קטנה באזור העיניים בתנועות טפיחה, בבוקר ובערב. המחיר: 152 שקל לאריזת 30 מ"ל (אין להשתמש במוצר אם ידועה רגישות לאחד מהמרכיבים ויש לאחסן במקום מוצל ויבש).

Flexbow (4 – קרם לריכוך ושיקום עור המרפקים, להענקת עור מרפקים רך ומטופח, מה שבפרוש מבדיל בין גבר מטופח לזה שלא. הקרם מכיל פורמולה מהפכנית המטפלת בעור גס ויבש, שמזינה, מרככת ומעשירה אותו באוריאה, חמאת שיאה, חמאת מנגו, שמן קוקוס וויטמין B5. הוראות שימוש: יש למרוח בנדיבות מדי בוקר וערב באזור המרפקים ולעסות עד לספיגה מלאה. המחיר: 138 שקל לאריזת 50 מ"ל.

החיבור בין סדרת " Leo Man" וקובי מאור הם כמו כפפה ליד. ביחד עם הצוות הקריאטיבי של "לאונרדו קוסמטיקה", פותחה דמותו של "ריקו ביוטי" שתוביל את כל מערך הקמפיין. דמות מצחיקה ושנונה, המנגישה את עולם הטיפוח לגבר המטרוסקסואל. כגבר מטופח, המוביל קמפיין טיפוח גברי, קובי מאור מתכנן בעתיד הקרוב להשיק ליין של בגדים לאנשים "גדולים" כמוהו, גברים שאוהבים אופנה, מעריכים ומשקיעים בלוק שלהם. כמו כן, הוא עובד על סדרת מתח חדשה.

בפרוש צעד מעניין בקריירה משגשגת שכוללת את דמותם של מני חסון ב"סברי מרנן", משחק ב"מטומטמת" עם בת חן סבג כריבי הטראנסג'נדרית, ב"חברות" עם ליטל שוורץ, ב"עספור", וב"טקסי דרייבר". בסדרה "כפולה" הוא גילם את האבא של נעה קירל וגם הוא זה שדיבב את בנימין נתניהו בסדרה הסאטירית "מדינת הגמדים" בערוץ 11. מופיע שנים בתיאטרון בהצגה "גבעת חלפון אינה עונה" (בה הוא משחק את ויקטור חסון) , ב"צמה של אבא", ב"חייל האמיץ שוויק" ועוד. ודאי תשמחו לדעת שלקובי מאור יש תכנית אוכל המשודרת בטלוויזיה באיטליה: "אכול כפי יכולתך". הצילומים בטוסקנה ופירנצה חושפים מקומות טובים לאכול במחיר החל מ5- יורו, 50 יורו ועד 500 יורו. בקרוב עונה שנייה, הפעם הצילומים יהיו בנפולי הקסומה.

את מוצרי "לאונרדו קוסמטיקה" ניתן להשיג באתר הבית ואצל קוסמטיקאיות מובילות. ניתן לאתר את הקוסמטיקאית הקרובה לאזור המגורים ב- info@leonardo-tech.com או בחיוג 6104*. בהזמנה המאתר – המוצרים יישלחו בדור. כדאי גם לדעת כי התחילה כניסת המותג למספרות ופרפומריות.

כדאי לכם להתרשם עוד מקובי מאור בשני סרטונים של המותג "Leo Man":

צילום: יח"צ, חלי פרידמן

 

סגור לתגובות.