"CeraVe" דרמו-קוסמטיקה אמריקאית בבית "לוריאל ישראל"

הבלוגריות האמריקאיות מהללות את מוצרי המותג "סרווה" ומעכשיו גם בישראל, כחלק ממחלקת הדרמו-קוסמטיקה של "לוריאל ישראל", לצד "וישי" ו"לה רוש פוזה". בשלב זה, הגיעו ארצה 9 מוצרים ואם תחרושנה את האתר מחו"ל, ברור שתצפנה לשאר. לקרמי טיפוח לעור רגיש, גם אדמומי-רגיש וגם בהיבט האנטי-אייג'ינג, במחירים הכי טובים שיכולים להיות בסל של מותג איכותי, לטיפוח עור יבש שפותח בשיתוף דרמטולוגים. בינתיים, ניסיתי מספר פעמים את הקרם הרב-שימושי לפנים ולגוף, שהינו מוצר הדגל העולמי והפך להיות קרם הלחות המומלץ ביותר ע"י דרמטולוגים בארה"ב. הקרם מתאים גם לילדים וכמו כל מוצרי המותג הוא היפואלרגני, ללא בישום, ללא פראבנים. אני בטוחה שהוא יגרוף הצלחות ויביס בקלות את מקבילותיו שעל המדפים אצלנו.

עוד אימצתי לשימוש את תחליב הניקוי המזין לעור רגיל ויבש, המועשר בחומצה היאלורונית, שהיא מרכיב הלחות הטבעי של תאי העור. מבחינתי, הוא המשלים המעולה להסרת איפור לאחר חלב הפנים (כן, אני שייכת לקבוצה שמעדיפה שלב ראשון של חלב פנים) וללא מי פנים לאחריו. אז לאחר חלב הפנים, או פשוט במקלחת אם לא התאפרתי, אני מניחה מעט מתחליב הג'ל על עור פנים רטוב, מעסה בעדינות ושוטפת. אריזה של 236 מ"ל במחיר של 54.90 שקל היא קניה כדאית וכבר אגלה לכן כי המוצרים מגיעים בגדלים שונים, כך שקל להתאים לצרכים האישיים וגם קל להתחיל בצעדים ראשונים של התנסויות – תאמינו לי שמאוד בטוחות!

כאן המקום לספר לכן כי מדובר במוצרים רב-שימושיים משפחתיים, שמיועדים גם לגוף וגם לפנים. תחליב הניקוי, שאותי משמש לעור הפנים, מאוד מתאים גם לילדים שסובלים מעור גוף יבש. כך גם קרם הלחות המהולל, שמשווק גם במרקם תחליבי קליל יותר – מתאים לפנים ולגוף. מוצרי טיפוח רק לעור הפנים – נמצאים בקטגוריית טיפוח נפרדת. אם אתן שואלות אותי, אני בטוחה שהקרם לפנים ולגוף בצנצנת הגדולה, ישמש היטב נשים מאוד בוגרות, שעור הפנים שלהן מתקשה לעמוד במרכיבי אנטי-אייג'ינג חשובים – אך הם יותר מדי עבורן. הן מבקשות קרם שיהיה סמיך במידה, לא מדי דליל, לא מדי כבד, שיעניק לחות ויותיר בעור תחושת נינוחות – ואת זה בדיוק הוא עושה בהצלחה ברורה. שימוש חשוב נוסף, בפתחו של הקיץ, היא חשיפה לשמש של ילדים ומבוגרים, שלמרות מסנן הקרינה מותירה אדמומיות בעור.

באירוע ההשקה שמענו כי המותג "CeraVe" נוסד בשנת 2005 בארצות הברית על-ידי שלושה יזמים צעירים, שחברו לרופאי עור, מתוך כוונה לייצר משהו חדש וייחודי. התוצאה היא מותג שמתמקד בטיפוח עור על-ידי שילוב 3 סרמידים חיוניים: 1, 3, ו- 6-II, המסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. סרמידים אלו, זהים לסרמידים המצויים בעור וחיוניים לתפקודו התקין. לכך נוספת טכנולוגיה ייחודית של מערכת הולכה חדשנית הידועה בשם MVE (קיצור של MultiVesicular Emulsion Technology), מרכיבים אלו חודרים לעור בשחרור מושהה, כך שהעור מוזן בלחות למשך שעות ארוכות.

ההצלחה המהירה בצפון אמריקה, שם "CeraVe" הפך מהר מאוד להיות המותג מס' 1 של קרמי לחות בארה"ב והביקוש העולמי הגובר למוצרי טיפוח עור פרה-רפואיים במחירים נגישים המעניקים חווית מרקם איכותי – הביאו את "קונצרן לוריאל" להבנה שזה בדיוק מה שהיא זקוקה לו, לקטגוריית דרמו-קוסמטיקה לכל המשפחה במחירים עממיים ובשנת 2017 רכשה את המותג לבעלותה. בשנת 2018 "לוריאל" השיקה אותו ברחבי העולם – ומעכשיו גם אצלנו.

באירוע ההשקה, אמר אילן נפתלי, מנהל חטיבת הדרמו-קוסמטיקה ב"לוריאל ישראל": "בשנים האחרונות, תחום הדרמו-קוסמטיקה מוגדר כתחום החם, הצומח והמסקרן בתעשיית הקוסמטיקה. קטגוריית ה Mass Medical בתוכו, אינה מפותחת בישראל וזו ההזדמנות שלנו לבנות את הקטגוריה ולשרת צרכנים חדשים אשר יקבלו איכות מוצרים שפותחו עם מחקר ופיתוח דרמטולוגי במחירים נגישים. המותג ישלים את פורטפוליו המותגים שלנו: 'לה רוש-פוזה' אשר מתמחה בעור רגיש ביותר ו-'וישי' המתמחה בטיפוח עור הפנים, אליהם יצטרף 'CeraVe' כמותג מתמחה בעור יבש אשר פונה לכל מי שרוצה להזין את עור גופו במנת בריאות".

נכיר את המוצרים הנמכרים בישראל:

לפנים ולגוף:

קרם לחות לפנים ולגוף לעור יבש עד יבש מאוד – מתאים למבוגרים ולילדים. מעניק לחות ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור הפנים והגוף. המחירים: 54.90 שקל לאריזת 177 גרם; 94.90 שקל לאריזת 340 גרם; 114.90 שקל לאריזת 454 גרם.

תחליב לחות לעור יבש עד יבש מאוד – אותה הפורמולה במרקם תחליבי, שהוא קליל יותר, להעדפה אישית. המחירים: 69.90 שקל לאריזת 236 מ"ל; 99.90 שקל לאריזת 473 מ"ל.

קרם ידיים משקם – לידיים מחוספסות ויבשות במיוחד. מקל על היובש ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. אינו משאיר תחושה שמנונית. המחיר: 34.90 שקל לאריזת 50 מ"ל.

קרם רגליים משקם – לעור יבש במיוחד, מחוספס וגבשושי. מעניק לעור לחות להרגעה והקלה על היובש תוך קילוף עדין של העור, מרכך את העור ומשפר את מרקם העור הפגום. מסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. המחיר: 44.90 שקל לאריזת 88 מ"ל.

ניקויים:

תחליב ג'ל – ללא סבון, מיועד לעור רגיל עד יבש. מנקה ומזין את העור בלחות מבלי לפגוע בשכבת ההגנה הטבעית של עור הפנים והגוף. המחירים: 54.90 שקל לאריזת 236 מ"ל; 79.90 שקל לאריזת 473 מ"ל.

ג'ל מקציף ללא סבון ולא קומודוגני. מיועד לניקוי לעור רגיל עד שמן. מנקה ומוריד את עודפי השומן מבלי לפגוע בשכבת ההגנה הטבעית של עור הפנים והגוף. המחירים: 54.90 שקל לאריזת 236 מ"ל; 79.90 שקל לאריזת 473 מ"ל.

טיפוח עור הפנים:

תחליב לחות לפנים – לעור רגיל עד יבש. מעניק לחות ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. המחיר: 69.90 שקל לאריזת 52 מ"ל.

תחליב לחות לפנים עם SPF25 – מוצר מקביל לעור רגיל עד יבש בתוספת מסנן קרינה בדרגה 25. המחיר: 69.90 שקל לאריזת 52 מ"ל.

קרם עיניים משקם – מפחית את מראה העיגולים השחורים ואת הנפיחות סביב העיניים. מסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. המחיר: 74.90 שקל לאריזת 14 מ"ל.

את מוצרי המותג "CeraVe" ניתן להשיג ברשתות ה"פארם" ("סופר פארם" ו-Be""), בתי מרקחת פרטיים, וקופות החולים ברחבי הארץ.

למידע נוסף באתר "לוריאל ישראל": www.loreal.co.il.

צילום: מוטי פישביין

סגור לתגובות.