ל"WESHOES" מזוודות, תיקים, ארנקים ונעליים לקיץ 2019 טרנדי ונינוח

"קרוקס" לגמרי אחר ממה שהכרנו, כבר מזמן לא רק כפכפי גומי, שהיו פריט חובה שבלעדיו באמת שאי אפשר היה בימי פתיחת הרשת בשנת 2008. העוד מותגים שנוספו בשנת 2014, עם הפיכת הרשת, כצעד ביניים לרשת "Crocs&more" וההמשך במאי 2016 כשהגיע המיתוג החדש תחת השם "Weshoes". רשת שמציעה נעליים, סנדלים וכפכפים הכי נוחים לכל המשפחה – מנעלי צעד ראשון, דרך נעליים אופנתיות אבל בשיא הנוחות – ועד גם נעלי ערב לנשים וגם נעליים טובות, רחבות וחזקות – למבוגרים.

הרוח שמניעה את רשת "Weshoes" היא היצע רחב ש נעליים שמאדירות את נוחות היומיום, לכלל העיסוקים, בין אם מדובר במותגי הבית או במעל 20 מותגים בינלאומיים, וביניהם "קרוקס", "בלנדסטון" (שמקורו באוסטרליה ואת היצרנים מפליא בכל פעם מחדש איך זה שישראל, היא המובילה העולמית השנייה במכירות – אחרי אוסטרליה), "מוזס" "דזיגואל", "נטורל וורד", "שול" "רוקט דוג", "קוביאן", אינובו" ועוד.

זו כבר לא רק רשת הנעלה. התיקים היפיפיים של "דזיגואל" הספרדית מקשטים את המדפים עם הקולקציות העונתיות החדשות ולצידם תיקי מותגים אחרים – כולם יפים, איכותיים ובמחירים המזמינים להתחדש ולא רק במענה לצורך. החידוש האחרון בתחום זה הוא במגוון רחב של מותגי מזוודות, תיקים וארנקים, מהמובילים בעולם ביניהם: Swiss, GovaniI, American Traveler ועוד.

השתתפתי בפרזנטציה של קולקציית קיץ 2019 וחייבת להודות שהיא ממש נהדרת ומשרה אווירה של נוחות ורווחה – למען יומיום מזמין יותר. אסקור חלק ממותגי ההנעלה:

"Crocs"- המותג הוותיק והאהוב ממשיך העונה לחדש ולהפתיע עם השקת טכנולוגיה חדישה תחת השם: Lite ride . קולקציה זו מאופיינת בנעליים קלות יותר, רכות יותר ומעוצבות על פי צו האופנה העכשווי בעולם. העונה, ל"קרוקס" פרזנטוריות חדשות: זואי דשנל ונטלי דרומר וקמפיין "Come as you are" , המתווה את הגישה כי כל אחד צריך להרגיש טוב ונוח בנעליו, בדרך שבה הוא בוחר לצעוד ומותאמת לאורח חייו.

"Moses"- מותג כפכפים כחול-לבן, המותאם בדיוק לאקלים ולנוף הישראלי ומשלב בין סטייל ונוחות. בקיץ הקרוב, מגוון של כ-30 צבעי קיץ נועזים, גווני פסטל ופרינטים מיוחדים, בהתאמה לטרנדים המובילים בעולם.

"Keds" – מותג הסניקרס הראשון בעולם לנשים שחיות את חייהן בקצב גבוה ולא מתפשרות על סטייל. מאז 1916 ועד היום חורט על דגלו העצמה נשית תחת הסלוגן: "tadies first" . העונה, קשת הדגמים התרחבה ויש גם קולקציה לילדים, טרנדית במיוחד ובעיקר נוחה ומתאימה לרגליהם של הילדים.

"Seventy nine" – מותג הפרייבט לייבל של "Weshoes", שנוסד לפני 4 עונות ומציע קולקציה רחבה, שמתאימה מאוד גם לקהל בוגר וגם למעוניינות בנעלי ערב. מוכיח בכל דגם מחדש שנוחות ונוכחות צועדים ביחד והוא ממשיך להפתיע ולחדש גם העונה. בקולקציית קיץ 2019 נעליים אופנתיות לנשים וגברים וכן קולקציית ערב לנשים, במגוון רחב של סגנונות וטרנדים, על פי צו האופנה בגזרות אופנתיות ונטולות מאמץ, שמשדרגות כל לוק מבלי להתפשר על הנוחות.

"Natural world" – מותג אקולוגי 100%, העשוי מחומרים ממחוזרים, מתוך דאגה לסביבה. הקולקציה מאוד רלוונטית ואטרקטיבית במיוחד בימים אלו, כאשר הדיון על התחממות כדור הארץ וטרנד המחזור על הפרק. המותג מציג שני סילואטים עיקריים בכ-10 צבעים שונים ומובילים לקיץ הקרוב.

"Magma + Candy" – קולקציית הפרייבט לייבל של "Weshoes" לילדים, המציעה דגמים חגיגיים ויומיומיים. הנוחות ובריאות הילדים היא ערך עליון ולכן גם בבחירת החומרים בקולקציה, הייתה התחשבות בפרטים הקטנים, כמו נעילה וחליצה קלות במיוחד. כדי שהקטנים יוכלו לצעוד בחופשיות ובסטייל, הסנדלים עשויים בטכנולוגיה ייחודית ומחומרים מוקפדים, המקנים הכי נוחות שאפשר.

טווחי המחירים: 79.90 שקל – 649.90 שקל.

להשיג ברשת "Weshoes" שכיום מונה 65 חנויות בכל רחבי הארץ ובאתר האונליין שלה: www.weshoes.co.il, שהוא באחד מאתרי הנעליים החדשניים, האופנתיים והמובילים בישראל.

צילום: שי יחזקאל, עמירם בן ישי

 

סגור לתגובות.