ל"Sneakerbox" נעלי "חומוס" עם שרוכי "פטרוזיליה" ונגיעות "פפריקה"

בהשראת צלחת החומוס הישראלי, עיצבה "Sneakerbox" הישראלית נעלי סניקרס בשיתוף עם חברת האופנה הבינלאומית "Le Coq Sportif". בהתאמה, על הנעל מתנוססים שני לוגואים: כאשר הכנפיים של "Sneakerbox" מופיעות משני צידי המשולש של "Le Coq Sportif". העיצוב בהשראת ההוויה התל אביבית והמכירה במהדורה מוגבלת – בארץ וברחבי העולם. בהחלט, הישג נאה לחנות "Sneakerbox" הישראלית, שנפתחה לפני 7 שנים ברח' בן יהודה התל אביבי לכיוון הנמל, על-ידי אוהד להב, שבאמתחתו ניסיון עשיר בניהול חנויות ספורט ואופנה בארץ ובעולם.

"נעלי ספורט" כבר אינן אביזר של ספורטאים בלבד, אלא עברו למדפי האופנה כולל תצוגות אופנה והפקות אופנה. הן חלק מהלוק הכללי – חלק מכובד ביותר. בכיוון הזה הולכת חנות "סניקרבוקרס" תל אביב, שמאגדת שלל נעלי סניקרס במהדורות מוגבלות של מותגים מובילים ובהם "נייקי", "אדידס", "פומה" ועוד. אחוז גדול מהנעליים נמכר בבלעדיות והאפקט הנוצר הוא של חנות בוטיק ייחודית למשוגעים לדבר המזוהים בעולם כ-sneakers addicts , כאלו שמוכנים לעשות הכל על מנת להשיג את הדגם האחרון שעתיד לצאת לשוק. הודות לכך, החנות ממגנטת אליה אוהדים מושבעים ובהזדמנויות של החדרות והשקות מיוחדות – ניתן לאתר אותם כשהם יוצרים תור ארוך מחוץ לחנות בהמתנה לאפשרות שימנו בין אלו שיוכלו לרכוש את הדגמים החדשים.

מעצב הנעל מטעם "Sneakerbox" הישראלית הוא שגיא מאיה, שהלך על כיוון של נעל העשויה מחומרים איכותיים בצבעים ומרקמים שונים, כאשר את ההשראה לעיצוב קיבל מאחד המאכלים האהובים עליו – החומוס. הוא רואה בחומס קלאסיקה של גסטרונומיה ישראלית המהווה חלק מההוויה התל אביבית כמו הבירה הצוננת וחופי הים. לכן, בחר את גווני הנעל בהתאמה מושלמת לגווני צלחת חומוס, עם פשתן בצבע בז' המזכיר את צבעי החומוס עצמו ובשילוב צבעים ירוקים אלגנטיים של פטרוזיליה וצבע בורגונדי של הפפריקה – המגיעים בשלושה זוגות של שרוכים: אחד ירוק, אחד אוכרה (פיגמנט צהוב) ואחד בורגנדי וברור שניתן לשלב ביניהם וגם לשרוך בו-זמנית את שלושתם. שלושת הצבעים האלה גם מופיעים בחלקה הקדמי של הנעל, על לשונית הנעל כמו גם על הקופסה ועל תיק הבד המגן על הנעליים.

להשיג ב"סניקרבוקרס", רח' בן יהודה 225 תל-אביב.

המחיר: 650 שקל.

צילום: עמית ראם, יח"צ

סגור לתגובות.