"MILUCCA" (מילוקה) האיפור החדש של "סופר-פארם"

ל"סופר פארם" יש תבונה רבה בהחלפת מותג האיפור הפרטי של הרשת במסגרת "לייף" במותג חדש שמשדר חו"ל, מרחב אישי גדול והרבה צבעוניות וחווית קניה. כל זאת, בלי להוריד את הפריטים למחירי ריצפה, שתמיד, מה לעשות, על "נסיכות יהודיות" יעשו רושם של "לא איכותיים". שם מותג האיפור הקודם – "לייף" מתקשר יותר למגוון מוצרי הטואלטיקה המבוקשים של הרשת ואיכשהו הפחית מערכו את האיפור. רק השם "MILUCCA", כשלעצמו, כבר עושה את ההבדל הגדול.

"MILUCCA" הושקה לאחר פיתוח של מעל לשנתיים עם שותפים מובילים בעולם ובשלב הראשון מציעה כ-200 מוצרי איפור ובהמשך מוצרי טיפוח. המוצרים נמכרים בסטנדים ייעודיים בכל 240 סניפי "סופר-פארם", מיוצרים במפעלים המובילים באירופה – כל מוצר במפעל בעל המומחיות הגבוהה ביותר בתחומו.

באירוע ההשקה אמר דני לוזון, משנה למנכ"ל "סופר-פארם:" "זו בעצם הפעם הראשונה שנכנס מותג שמציע מצד אחד איפור ברמה מקצועית, ומצד שני בשורה במחיר – מקצועיות נגישה כפי שאנו מכנים זאת. כרשת המובילה את שוק הקוסמטיקה, חשוב לנו להביא ללקוחות את המוצרים החדשניים והעדכניים ביותר. אין לי ספק ש MILUCCA הולכת לשנות את השוק ולהביא בשורה חדשה גם באיכות המוצרים וגם בדרך הפנייה לנשים".

את ההשקה מלווה קמפיין פרסומי ייחודי ונועז, ששוטף את כל המדיות: טלוויזיה, שילוט חוצות, עיתונות דיגיטל ורשתות חברתיות – תחת הסלוגן "make up your mind". הרשת לא מתכוונת לעצור בסניפים הקיימים שלה, בתקופת ההשקה יהיו חנויות POP UP של MILUCCA בקניונים מובילים ובמהלך 2019 מתכוונת "סופר-פארם" לפתוח גם חנויות עצמאיות של המותג וכן להרחיבו לחו"ל – בין השאר לסניפי הרשת בפולין.

לרוח החופשית, הצעירה והמעיזה של המותג, מתאימה ביותר הפרזנטורית שבחר והגיעה לכבודנו לאירוע ההשקה, דוגמנית העל ונערת "ויקטוריה סיקרט" – סטלה מקסוול. מקסוול בת ה- 27 גדלה בניו זילנד לאבא שהוצב כדיפלומט אירופאי ולאחר שסיימה את הלימודים עברה לפריז על מנת להתחיל את קריירת הדוגמנות שלה. היא דורגה על פי מגזין "ווג" בין 10 הדוגמניות המרוויחות ביותר בעולם בשנת 2017 וכבשה את כל המסלולים והשערים החשובים ביותר בעולם האופנה ומשמשת כבת הזוג של השחקנית ההוליוודית קריסטין סטיוארט.

מותג האיפור MILUCCA מציע מעל 200 מוצרים, המיוצרים בעיקר באיטליה בטווח מחירים של עד 44.90 שקל: 14.90 שקל לעיפרון עיניים ושפתיים, 24.90 שקל – 29.90 שקל לשפתונים, 39.90 שקל – 44.90 שקל למייק אפים. תוכלו לעקוב בקלות (וגם לרכוש) בחנויות ובאתר "סופר פארם". בו יהיה לכן קל לעקוב אחר השמות המעניינים שהוענקו למוצרים. שם שיוצר אווירה הוא היבט שיווקי מקובל – אלא שכאן לשם יש גם משמעות, שמכוונת לשימוש ומקל לאסוף בשמחה מהמדף ללא תיווך של דיילת מכירה. מה שהרבה פעמים מקל על הבחירה החופשית ובהחלט מביא להפחתה במחיר.

Coverage – בלי להגיד "מכסה גיל", הוא קונסילר עם איכויות אנטי-אייג'ינג. המחיר: 24.90 שקל.

Let Me Cover You – הוא קונסילר רגיל. המחיר 24.90 שקל.

Here Comes The Sun – הוא ברונזר דחוס. המחיר: 24.90 שקל.

Let Me Fix This – היא פודרה בתפזורת. המחיר: 29.90 שקל.

Eye Eye Eye – הן 10 צלליות עיניים בסטיק. המחיר 24.90 שקל.

Metal Eyes – הוא עפרון עיניים. המחיר: 14.90 שקל

Nice To Mat You – הוא מייק-אפ מאט. באריזה מקובל של 30 מ"ל. המחיר: 39.90 שקל

באינסטגרם MILUCCA@

צילום: יח"צ חו"ל (קמפיין), מוטי פישביין (מוצרים)

סגור לתגובות.