"Family" תחליבי רחצה בשיתוף "פתחון לב" לקראת פסח

לקראת חג הפסח, המותג "Family" מבית "דנשר" וארגון "פתחון-לב" פתחו בשיתוף פעולה שמטרתו להגדיל את כמות סלי המזון לחג שיחלק "פתחון-לב". ארגון "פתחון לב" פועל כ- 20 שנים למען שבירת מעגל העוני הבין-דורי בישראל ובטווח המיידי, הארגון מסייע הומניטרית בכל ימות השנה ובחגים לכ- 250,000 נפשות בישראל על-ידי חלוקת סלי מזון, ביגוד, הנעלה וכדומה במרכזי הסיוע שלו ובנוסף מקיים פעילויות חינוכיות לטווח הארוך.

לקראת חג הפסח 2018, נוצר שיתוף פעולה עם יצרן ויבואן הטואלטיקה "דנשר", מתוך החיבור המשותף לערכי המשפחה, אכפתיות, חיבור לקהילה וראיית תרומה לחברה כערך עליון. במסגרתו, המותג "Family" מבית "דנשר" השיק סדרת תחליבי רחצה איכותיים, המועשרים בלחות נעימה לעור וברכיבים המזינים את שכבת ההגנה הטבעית של העור תוך שמירה על החומציות הטבעית שלו. הניחוחות מפנקים ואהודים ביותר על המשפחות הישראליות: ניחוח קלאסי מתפרץ, ניחוח מאסק לבן וניחוח מלבב של לגונה ופרחי מים. ומאוד חשוב: המחיר נגיש ביותר 9.90 שקל – 12.90 שקל לאריזת 700 מ"ל.

בכל קניית תחליב רחצה, או כל מוצר אחר של המותג "Family" – חלק מסכום הקניה יוקדש לרכישת סלי מזון עבור משפחות נזקקות לחג הפסח, כך שבעצם הרוכש תורם חלק מסל המזון ונהנה מתחליבי הרחצה החדשים. ארגון "פתחון לב" קורא לצרכנים להבין כי בכל שנה הביקוש מצד משפחות נזקקות לקבל סלי מזון לחג הולך וגובר ולכן חשוב לפתוח את הלב, לתרום למען משפחות נזקקות ולקנות את מוצרי "Family" ולדאוג יחד שכל משפחה בישראל תחגוג את ליל הסדר כהלכתו!

ב- 29.3.18 ייערך מרתון חלוקת סלי המזון המסורתי של פתחון-לב בהם יחולקו כ- 13,000 סלי מזון לערב החג. ההכנסות שיתקבלו בזכות השת"פ יסייעו לרכישת סלי מזון אלו. חלוקת סלי המזון הינה מסורת מזה 20 שנה בפתחון-לב המלווה משפחות נזקקות בחגים ומדי שבוע במשך השנה כולה.

את מוצרי "Family" ניתן להשיג ברשתות השיווק.

למידע נוסף באתר "דנשר": www.danshar.co.il ובאתר "פתחון לב": www.pitchonlev.org.il

צילום: מזי זעפרני

סגור לתגובות.