"ALINE COHEN" מותג שפתונים ישראלי ב"ג'יימס ריצ'רדסון"

היא רק בת 16, מחדרה, מדברת ברהיטות מקצועית, עטופה בשמירה חום ואהבה של הוריה – הצמודים אליה ונראים מצויין. לפני כחצי שנה השיקה מותג איפור על שמה ופיתחה ליין שפתונים בגוונים מרהיבים המותאמים לנשים בכלל ולנערות בפרט ומינואר 2018 – היא ב"ג'יימס ריצ'רדסון – דיוטי פרי" בנתב"ג. כניסה מרשימה ביותר, שהיא חלק מהמהלך האסטרטגי עליו הכריז "ג'יימס ריצ'רדסון" לפני כשנה וחצי ובמסגרתו הוא מעניק לראשונה במה למותגים ומעצבי אופנה ישראליים.

את אלין כהן הכרנו לראשונה, לפני כשלוש שנים, כאשר השתתפה בתוכנית "הבנים והבנות" ומיד לאחר מכן, החלה את דרכה בעולם הביוטי, האיפור והאופנה, באמצעות הקמת ערוץ היוטיוב, בו העלתה סרטוני איפור בהם לימדה את סודות האיפור, הביוטי והאופנה. סרטוני היוטיוב שלה זוכים למאות אלפי צפיות, המעוררים בקרב הצופות סקרנות וציפייה לחידושים ועניין בתכנים. כיום יש לה שלושה ערוצי יוטיוב בתחומי האיפור, הוולוגים והריקוד והיא בעלת למעלה מ-130,000 רשומים, כ- 366,000 עוקבים באינסטגרם ו-440,000 עוקבים באפליקציית המיוזיקלי העולמית, בהם היא מדורגת, כיום, במקום הראשון בישראל ובין המקומות הראשונים בעולם. אלין כהן זכתה בתואר בלוגרית השנה של ישראל בטקס פרסי האופנה של מגזין "את" והייתה לזוכה הצעירה ביותר שזכתה בו.

באירוע הפרזנטציה, היא סיפרה לנו בשפה רהוטה ואיכותית כי השפתונים תמיד כבשו את ליבה, בגלל השפתיים היפות והמרשימות שלה ולכן, מטבע הדברים עבורה, היא ביקשה לפתח ליין שלה, שיענה על הצורך של רבות אחרות. בפיתוח השפתונים שלה, הקדישה אלין זמן רב של מחשבה ודיוק עד הפרט האחרון, תוך שמירה על איכות שאינה מתפשרת, מרקם נעים של השפתונים על השפתיים, עמידות לאורך זמן, פיגמנטים חזקים וכן ביצועים מושלמים. גם פיתוח האפליקטור של השפתונים נעשה בדייקנות רבה, כך שיתאים למשיחה קלה ונוחה על השפתיים.

כמו גדולה, ותיקה ומובילה בשוק, היא הצהירה בפנינו על "האני מאמין" שלה: "המותג והמוצרים מעוררים השראה בקרב נשים צעירות ובעיקר אצל נערות. הם יוצרים אצלי את הצורך והמחויבות לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר מבחינת איכות מוצר, מיתוג החברה, שיווק ופרסום. אני מאמינה ביופי הפנימי והחיצוני הטמון בכל אישה ונערה, ומקדמת את התפיסה של קבלה והערכה עצמית".

בגיל 15 וחצי, התחילה אלין כהן עם שפתוני המאט שלה, בחיפוש אחר המראה המושלם תוך שילוב בין איכות, מקצועיות, חדשנות, יצירתיות ומעל הכל – הבנת צרכי המתאפרות והתאמתם לטרנדים ולחידושים בעולם הביוטי, האיפור והאופנה בארץ וברחבי העולם. בשנת 2017 היא השיקה שבעה גוונים של שפתונים בגימור מאט וכן מארז חג מיוחד בעל שלושה גוונים מרהיבים נוספים.

לאחר צפייה בתצוגות האופנה המובילות בעולם – זיהתה כי קיימת דרישה מהשטח לשפתונים בגימור גלוס. כמי שאינה שוקטת על שמריה, אלין נרתמה לאתגר החדש בתשוקה גדולה והחלה לפתח גם סדרת גלוסים והם הושקו עם כניסת המותג "ALINE COHEN" לחנות "ג'יימס ריצ'רדסון – דיוטי פרי" בנתב"ג ובשלב זה, הם יימכרו בו, בלעדית. ביניהם, מארז שלושה גלוסים, שקיבל את השם "GIVE ME YOUR GLOSS". בימים אלה, היא עובדת על פיתוח וייצור מוצרי איפור נוספים, אשר חלקם יושקו בחודשים הקרובים ומטרתה ליצור תוך כשנתיים את כל ליין האיפור על סוגיו וגווניו.

נכון להיום, קולקציית השפתונים של המותג "ALINE COHEN"" כוללת 15 גוונים: 10 מתוכם שפתונים בגימור מאט ובמרקם נוזלי, בעלי עמידות גבוהה במיוחד ובתוספת לחויות המעניקות תחושת רכות לאורך זמן ומונעות תחושת יובש בשפתיים; בנוסף, 5 גוונים בגימור גלוס במרקם נוזלי, שאינם גורמים לתחושת דביקות. כאמור, 5 אלה ניתנים להשגה, בשלב הראשון, בחנות "ג'יימס ריצ'רדסון". נכיר את הקולקציה שלה:

1) 7 גווני מאט עמידים, העונים על כל צרכי המתאפרת וכוללים קשת גוונים מגווני ניוד ועד לגוונים נועזים:

MEL-DI – גוון ניוד ורדרד. הגוון על שם הסבתות של אלין, מלאני ודינה, וקיבל את הכינוי "אודם הסבתות".

LOREN – גוון ניוד עם תת גוון חום. הגוון על שם בת דוד של אלין, לורן.

MY MAY – גוון ניוד ורוד, שהוא השפתון הנמכר ביותר. הגוון על שם חברתה הטובה של אלין, מאי גורפינקל, אשר נפטרה ממחלת הסרטן.

MERILEE – גוון כתום על שם אמה של אלין, מירי.

MY LEEN – גוון אדום אש על שם הבלוג של אלין.

HANAL'E – גוון ניוד עם תת גוון סגול. הגוון על שם חנה, דודתה הדתיה של אלין, וזכה לכינוי "אודם שבת".JULIE – גוון בורדו סגול על שם גיסתה גילי.

2) מארז שלישיית שפתונים בגווני ניוד HOLIDAY NUDE COLLECTION – הכולל את הגוונים: POLIA, QUEEN ESTER, BIG MAMA. כל גוון, ניתן להשיג גם באריזה בודדת.

3) גלוסים מרהיבים:GIVE ME YOUR GLOSS – מארז שלישיית גלוסים, בגווני ניוד, מוקדש לאחים של אלין, וכולל את הגוונים: AMOR MI, MI ALMA ,MI HERMANOS. ניתנים להשגה גם באריזות בודדות.

WONDER MAMA – גוון עדין בגימור גלוס מבריק, המוקדש לכל האמהות.

RICHIE – גלוס מבריק אדום על שם אבא של אלין.

השפתונים של "ALINE COHEN" לא נוסו על בעלי חיים וכולם באריזת 8 מ"ל. עד כה ניתן היה להשיגם רק באמצעות האינטרנט ובחנויות הפופ אפ ברחבי הארץ ומעכשיו, כאמור, ב"ג'יימס ריצ'רדסון" בנתב"ג. שם המחירים הם: 21 דולר – לשפתון בודד (בגימור מאט/ גלוס), 57 דולר – למארז שלישיית שפתונים.

מה יש לי להגיד? שהבחורה מדהימה ושמה אותנו במקום אחר ביוניברס – שבו דברים אפשריים. אלין משמשת כפרזנטורית של המותג שלה ומקפידה על מיתוג יוקרתי מחד, תוך שילוב חדשני, צעיר ומרתק מאידך. היבטים שמטבעם מושכים צעירות אל השפתונים שלה כדרך להתחבר אליה – מעבר לעובדה שהשפתונים שלה אכן איכותיים. האפליקטור איכותי ומאפשר מריחה נוחה, הצבע נראה מצויין על השפתיים – וכל הקולקציה בהחלט מאוד מוצלחת. רק לגבי המחיר אני מעלה תהיות. נכון שאני בוגרת יותר, הרבה יותר, אבל בהגיון הברור לי – בתוספת כמה שקלים בודדים כבר ניתן לרכוש מוצר מקביל של MAC.

dutyfree_il@.

aline_cohenn@

jr_dutyfree_il#

jr_dutyfree#

צילום: יח"צ, איציק בירן (אירוע)

 

סגור לתגובות.