תכשיטי "Comete" מאיטליה מעכשיו בארץ בזיכיון "רולטיים"

מה התכשיט שגברים ישראלים הכי אוהבים? – צמיד יד היא התשובה הברורה של אלעד לוי, משנה למנכ"ל קבוצת "רולטיים". הקבוצה זכתה בזיכיון הבלעדי לייבוא ארצה של תכשיטי "Comete" מאיטליה. לדבריו: "שוק התכשיטים לגברים גדל באופן משמעותי בעולם ובישראל ו'רולטיים' כמובילת שוק, מביאה לישראל את המותג המוביל בקטגוריה זו. מסקר שערכה החברה עולה כי התכשיט הפופולרי בקרב גברים הינו צמיד יד וכי הרגלי הצריכה של הגבר ה'חדש' השתנו. היום, לגברים מודעות גבוהה למראה החיצוני והתכשיט הפך לאביזר אופנתי ומקובל. היום, הגבר הישראלי הרבה יותר מטופח, ויותר מודע לטרנדים אופנתיים. ההחלטה לייבא את Comete לישראל באה כדי לתת מענה לגבר הישראלי שרוצה לקנות תכשיט איכותי ואופנתי אך יחד עם זאת במחיר שווה לכל נפש".

קבוצת "רולטיים" מבינה היטב את השוק הישראלי, הודות להתמחותה בייבוא ושיווק שעונים ותכשיטים של המותגים הבינלאומיים המובילים בעולם. הזיכיון הבלעדי שקיבלה, לייבוא ושיווק מותג התכשיטים האיטלקי לגברים ונשים Comete ("קומטה") מקבוצת Muraro Lorenzo, שאוחזת גם במותגים- Baraka ו- Ambrosia – מצרף את "קומטה" אל כ- 40 מותגי שעונים בינלאומיים מובילים ש"רולטיים" מייבאת לישראל, ביניהם: טיסו, ברגה, גוצ'י, אומגה, הובלו, לונג'ין, אובקו, אוריס, המילטון, אן קליין, דניאל ולינגטון, קלווין קליין, קנת קול, הנרי לונדון, סווטש ועוד.

Comete הינו מותג תכשיטים איטלקי שהוקם בשנת 1996 והוא ממוקם בעיר וינצ'נזה באיטליה. המותג משווק בכ-45 מדינות ברחבי העולם, ביניהן: צרפת, אוסטרליה, ארה"ב, אוסטריה, בלגיה, קנדה, קפריסין, יוון, לוקסנבורג, מקסיקו, ספרד, שוויץ ועוד. התכשיטים מיוצרים מחומרים איכותיים במיוחד ואנטי אלרגיים, כגון פלדת אל חלד, כסף טהור, קרמיקה, pvd.

צעד נבון ביותר, שנקטה קבוצת "רולטיים", הוא להתחיל עם התמקדות ספציפית בעולם הגברים, כפי שמציין אלעד לוי, משנה למנכ"ל קבוצת "רולטיים": "שוק התכשיטים בישראל מגלגל כ -1.3 מיליארד שקל וכולל תכשיטי יוקרה ואופנה. כיום, רק 5% מהווים תכשיטי גברים, כאשר שוק זה גדל באופן משמעותי בעולם ובישראל". לכן, החליטה הקבוצה, כי בשלב הראשון יגיעו ארצה קולקציות תכשיטי הגברים בלבד, ובעיקר צמידים ושרשראות".

קולקציית הגברים של "קומטה" מתחלקת למשפחות מרכזיות, כאשר כל אחת לקוחה מעולם תוכן שונה:

סיפורי נהיגה – לגברים שאוהבים את קצב הרחוב. קולקציה שמרכזה עולם הרחוב והמנוע.

סיפורים ספורטיביים – לגברים שאוהבים ספורט והופכים את המאמץ לאושר גדול. הקולקציה הזו עוצבה במיוחד עבור גברי הספורט, שהתשוקות והרגשות מלוות אותו בחיי היומיום.

סיפורי שיט – לגברים בעלי תשוקה חזקה לים, או בעלי רצון עז לגלות, לחקור ולנסוע מעבר לים. אלמנטים מובילים בקולקציה זו הם: השמש והרוח, צבע הים, המפרשים – וההרפתקנות האישית.

מחירי תכשיטי הגברים של המותג "קומטה": 390 שקל – 1,100 שקל.

להשיג בסניפי רשת "אימפרס" ובעוד כ-50 חנויות נבחרות ברחבי הארץ.

צילום: יח"צ חו"ל

סגור לתגובות.