ל"ג'יוואגו" בשמי "Magnetic Gold" חדשים לגבר ולאישה

המחיר החדש של בשמי "ג'יוואגו" מעניק להם נגישות אידיאלית לכיס הישראלי כי אוהבים אותם אצלנו, הודות לתרומתם הכבירה להחצנת הנוכחות. לכך מובילים ניחוח האו-דה-פרפיום האינטנסיבי שלהם, הנועז ומעורר חושים ביחד עם העמידות המוצלחת על העור למשך שעות רבות. 419 שקל לאריזת 100 מ"ל בושם לאישה ו-385 שקל לאריזת 100 מ"ל בושם לגבר – כמעט מחצית מהמחיר שהיה נהוג עד כה, וזה בלי לקחת בחשבון את מבצעי ההנחות בנקודות המכירה השונות.

בדומה לבשמים הקודמים של המותג האמריקאי-ישראלי "ג'יוואגו בברלי הילס " – גם שני בשמי "Magnetic Gold" החדשים מועשרים בפתיתי זהב 24 קראט. רואים אותם היטב מבעד לזכוכית הבקבוק והם מעניקים תחושה ממכרת של יוקרה וזוהר. "ג'יוואגו" מחזיקה בפטנט עולמי לשימוש בזהב בבישום וטיפוח ולכן, שילוב פתיתי הזהב הוא חלק בלתי נפרד מהפורמולות של המותג. הם מעניקים אנרגיה חיובית ומהווים סימבול לשפע ולאור והודות לכך, זיכו ב"האוסקר" של תעשיית הבשמים – פרס "FIFI".

לבשמי "ג'יוואגו" ניחוחות חושניים ונועזים כי נועזות הוא קוד המפתח בתפיסת עולמה של היצרנית, אילנה ואנונו ז'יוואגו. בשנות ה-80 היא פתחה בירושלים מוסך לאופנועים והייתה גם מתווכח נדל"ן ובגיל 28 עברה לארצות-הברית ללוס-אנג'לס. ההמשך מדהים: לדברי החברה, בשמי "JIVAGOO" מככבים אצל סלבס בלוס-אנג'לס, ביניהם דמי מור, שרון סטון, פריס הילטון, בריטני ספירס ואדם סנדלר וגם בארץ הם מבוקשים ביותר בקרב כוכבים מקומיים.

הבושם "Magnetic Gold" הנשי מורכב מתו עליון של פרחים ופירות עם שילוב דומדמניות ותו ירוק מרענן; בלב הבושם אקורדים אוריינטלים מפתים של עץ סנדלווד מהולים בויסטריה ואפרסק ובתו הבסיס ניחוח עצי, פטצ'ולי עם ריכוך של פרחי טונקה וונילה.

הבושם "Magnetic Gold" הגברי מורכב מתו עליון ממריץ ומרענן, משלב ברגמוט אלגנטי עם אקורד אבקתי ופירותי; תו הלב בניחוח עצי וגברי של סידרווד, לבנדר רענן וקינמון המעצימים את נוכחות הניחוח. בתו הבסיס – ניחוח מאסקי מנחם, משולב בפרחי טונקה וונילה מעניק את המגע הגברי לבושם.

להשיג ברשתות ה"פארם", השיווק ובפרפומריות נבחרות.

צילום: יח"צ

סגור לתגובות.