לרשת "Weshoes" קולקציית נעליים לקיץ 2017

הפנימו את השם החדש של הרשת, ולמה שקראתם עד כה "קרוקס" ולאחר מכן "קרוקס אנד מור" – הוא מעתה "Weshoes". המיתוג המחודש, שהחל בשנת 2016 בתפיסה של הרשת את עצמה כמתבססת בכיוון של multi brands, הוביל להקמת חנויות חדשות תחת השם "Weshoes" – כולן מעוצבות באופן מרשים וגדולות יותר מבעבר. עד יוני 2017, צפוי כי מרבית חנויות הרשת יהפכו למיתוג של "Weshoes" – כך הוסבר לנו באירוע הפרזנצטיה של קולקציית הקיץ, שנערכה בבית השואו-רום המרווח של המותג ברח' ביאליק בתל-אביב.

זו הייתה הזדמנות מצוינת להכיר יותר לעומק את אחד מבתי הנעליים החדשניים, האופנתיים והמובילים בישראל. רשת חנויות הנעלה, שהוקמה באפריל 2008 תחת השם Crocs"" ונעלי הגומי המיוחדות שלה, שלרבים מאתנו ובעיקר לצעירים ולבוגרים קשה מאוד לוותר לפחות עד דגם אחד – הצליחה ביותר ותוך כ- 3 שנים התרחבה לכ- 60 חנויות במיטב הקניונים בארץ, מקריית שמונה ועד אילת.

הביקוש הישראלי הזמין הרחבת שדרת המוצרים עם הרבה מותגים מיובאים, צעד שהביא לפני כשנתיים, למיתוג מחדש כ- "Crocs&more". כיום, הרשת מציעה מעל 20 מותגים בינלאומיים ביניהם: Crocs ,Moses, ,Blundstone ,Desigual, Cobian ,Scholl, Natural World, Rocket Dog ורבים אחרים. בנוסף, ישנם מותגי פרייבט לייבל – Candy, Magma ו- .Seventy Nine

הרבה מאוד מוצרים יפים ביותר, שימושיים ביותר ואופנתיים הרבה מעבר לעונה אחת. ניצחון מוחץ, הוא הביקוש הישראלי למוצרי "בלנסטון" האוסטרלית – שמוביל, בעולם, שני במכירות אחרי אוסטרליה. נתון שמאשר מה שאני רואה ברמת אביב ותל-אביב – נעלי "בלנסטון" הן כמו פריט חובה בקרב ילדי בית ספר, צעירים, תלמידי תיכון והרבה מאוד סטודנטים.

בעונת קיץ 2017, "Weshoes" נותנת במה לכל המגמות הבולטות בעולם האופנה ומשלבת אותן עם סגנון החיים של החברה המודרנית, שתמיד נמצאת בתנועה. גזרות ספורטיביות לצד אלגנטיות, עיצובים חדשים אשר מחליפים את הסניקרס הקלאסיות והמוכרות, צבעוניות עזה ומהפנטת לצד הצבעים העדינים והרגועים. הודות לכל אלה, קיץ 2017 מקבל נופך נעים יותר עם צבעי פסטל, זהב וברונזה, שלוקחים חלק ניכר בקולקציה.

ככלל, הרשת מציעה במגוון מותגיה, סגנונות ודגמים המתאימים לנשים, גברים וילדים, צעירים ובוגרים, ולכל שעות היום והאירועים השונים. כדאי לשים לב כי העונה הרשת מציגה 2 מותגים פרייבט לייבל נבחרים:

Candy – מותג אופנה ולייף סטיל לילדות, בעל נוחות מרבית והקפדה מלאה על איכות החומרים, עיצוב הנעל וגמישותה.

Seventy Nine – מותג אופנה לנשים וגברים המציע קשת רחבה של הטרנדים הכי חמים בעולם האופנה וגורם לכל אאוטפיט להיראות ולהרגיש מושלם בלי להתאמץ.

טווח המחירים : 120 שקל – 650 שקל. להשיג בחנויות הרשת ובחנות האונליין: www.weshoes.co.il.

צילום: שי יחזקאל

סגור לתגובות.