ל"שילב" מותג "קולי" חדש לתינוקות וילדים

קולקציהblog 101 - shilav 2blog 101 - shilav 5 טרנדית בשחור, לבן, אפור, עם נגיעות קלות של צבע – משקפת גישה של פשטות מתוחכמת – אמנם במידות לתינוקות ולילדים, אבל אלה בדיוק בגדים שהורים ירצו ללבוש, לו רק נתפרו במידות שלהם. לא רק אני חושבת ככה. זו היתה התחושה הכללית באירוע הפרזנטציה של מותג בגדי התינוקות והילדים החדש – "1-2-3 Unisex For Kids" – מבית "שילב", שבהחלט מגדיר מחדש את אופנת התינוקות והילדים.

הקולקציה מיישמת את האיכויות הבלתי מתפשרות של "שילב" במוצרים מעוצבים, בלוק בהשפעה סקנדינבית, אשר משכילה לתרגם את הנוחות לתינוק ולילד למראה Cool. מראה לבוש אך לא מתאמץ.

שםblog 101 - shilav 4 המותג: "1-2-3 Unisex For Kids" נבחר כמבטא את הגישה המשוחררת, המאפשרת שימוש במוצרים זהים לבנים ולבנות מגיל לידה ועד גיל 5. הוא פותח על-ידי מעצבי סטודיו "שילב" לאחר בחינת המגמות בעולם וסקרי צרכנים בארץ. בקולקציה החדשה מגוון רחב של פריטים, בגדי מעבר ובגדים חורפיים. נראה כי 3 שנים אחרי השקת המותג "ג'ינסי" והחדרתו המוצלחת לשוק מוצרי האופנה לתינוקות וילדים – "שילב", עושה זאת, בהצלחה רבה, עם המותג החדש שלה.

טווח מחירים: 49.90 שקל – 149.90 שקל.

צילום: ג'ני לוי, יריב פיין וגיא כושי

סגור לתגובות.