"גלוסיבוקס" יוני

blog 38 - clarins 1המהלך המוצלח בקופסת "גלוסיבוקס" של חודש יוני שייך ל"קלרינס", שהביאה להכרות של הרבה מאוד נשים את המוצר החדש שלה, "דאבל סרום", המכוון להעניק רכיבי טיפוח ל-5 הצרכים החיוניים ביותר לעור: לחות, הזנה, העשרה בחמצן, הגנה ורענון. מכאן ייעודו לכל סוגי העור, החל מסימני ההזדקנות הראשונים של גיל 25.  לא לטעות – לא קיבלנו את הסרום עצמו  (30 מ"ל, 495 שקל), אלא דוגמית בשקית חצויה לשניים, להמחשת ה"דאבל".

ה"דאבל" אומר שבתוך האריזה (אריזת המשאבה של המוצר בגדול מלא) החיצונית נמצאים שני בקבוקונים עם רכיבי טיפוח נפרדים. האחד מכיל ריכוז גבוה של רכיבים המסיסים במים, והשני – ריכוז גבוה של רכיבים המסיסים בשומן. ההפרדה ביניהם מונעת מגע ועירבוב בין שתי הפאזות, לביטול הסכנה של נטרול ופגיעה ביציבות החומרים השונים. לכל בקבוקון משאבה נפרדת ורק בזמן הלחיצה על המשאבה החיצונית, לפני המריחה על העור, יוצאות משני הבקבוקונים כמויות שוות של חומר.

מה שבטוח הוא, שגם הדוגמית שלנו העבירה את התחושה של הנעימות המיידית בעור, שמעניק מרקם הקרם-ג'ל, שמשלב את קלילות הג'ל ונעימות הקרם לעור. הניחוח המענג, blog 38 - clarins 3המשלב תווים פרחוניים ופירותיים, רעננים ומעודנים – נרקח על-ידי מאסטר בישום יפני.

"קלרינס" מאוד גאה במוצר החדש שלה, ובהחלט יש לכך על מה להישען:  בתוך 4 חודשים מעלייתו על המדפים באירופה – הוא השיג את יעד המכירות שהציבה לעצמה לשנת 2013.  הרכיבים המובילים בו הם 20 תמציות צמחיות טהורות, חומצה היאלורונית ועוד. את המידע המלא מסרו עלונים מצורפים ולשקית דוגמית ה"דאבל סרום" צורפה גם שקית דוגמית של קרם יום של החברה.

כדי שלא נישאר בהרגשה של 2 שקיות וזהו – למרות שהן הוצמדו לעלון מידע מושקע וברור, ולא סתם זרוקות בקופסה – "קלרינס" העניקה blog 38 - glossibox 1לנו אריזה מוקטנת 15 מ"ל של קרם לילה "Night Multi-Active". מיועד לספק לעור את החסרים וההשפעות הלא טובות בגלל היעדר שינה מספקת ומשיב לעור, בבוקר שלמחרת –  מראה חיוני, רענן, נינוח וחלק. גודלו וייעודו עושים אותו מתאים מאוד לנסיעות בקיץ זה (הגודל המלא 50 מ"ל, ומחירו 427 שקל). מוצרי "קלרינס" נמכרים רק ברשת "סופר פארם".

דוגמית מעניינת נוספת, למרות שהיא מכילה רק 3 מ"ל של שמן השיער Mythic oil  המפורסם של "לוריאל פרופשונל". הושק בשנת 2011 ולדברי החברה,  נמכר כל 16 שניות, והפך להיות מוצר מועדף מאחורי הקלעים של תצוגות האופנה בפריז, לונדון, מילאנו וניו יורק. לקופסה צורפה גלויית הנחה, המאפשרת לרכוש את המוצר המלא באריזת 125 מ"ל במחיר 110 שקל (במקום 129 שקל) כולל פאן אצל מעצב השיער המשתתף במבצע. הגלויה תקפה לפרק זמן מכובד: 20.6 – 31.7 ומציינת טלפון לבירור המספרות המשתתפות.

שקית דוגמית נוספת היא של מייק-אפ "קליניק איבן בטר" בגוון "נטורל" 05 – שהוא באמת גוון מוביל בארץ. בכל זאת, מבחינת התנסות במייק-אפ, סביר שרוב לקוחות "גלוסיבוקס" מצפות ליותר מאשר כמות לשימוש חד-פעמי, שאינו מספיק להתרשמות רצינית.

עוד בקופסת יוני 3 מוצרים בגודל מלא, של חברות לא מוכרות. צנצנת קרם גוף "חמאת שיאה" בניחוח וניל וקוקוס ומועשרת במינרלים מים המלח, מסדרת "ארומתרפיה וספא" של חברת "פלאוארס" הישראלית, אכן נעים לעור. זה מוצר שיש מה לעשות איתו – גם אם לא הכי שבויים בריח הפופולרי בשוק הישראלי. מכל מקום, קיבלנו אריזה מלאה: 150 מ"ל, שמחירה 59 שקל. מי שמאוד תתלהב והמחיר ייראה לה, תאלץ לאתר את נקודות המכירה שלו.

מוצר נוסף הוא 10 מ"ל (מחירו המלא 40 שקל) של בושם במרקם שמן, באריזת רול-און, בניחוח וניל צרפתי של חברת "שרונה'ס". בגלויית המידע המצורפת מצויין כי שמן הבושם נרקח על בסיס פורמולה איטלקית. מה שכן, אם אתן אוהבות את הניחוח – בושם במרקם שמן תמיד עמיד יותר מהמיימי, שהאלכוהול בו מתנדף מהר. מוצר אחרון בגודל מלא הוא בושם גוף "אולוויס אינטימאטי פרש" לשימוש חיצוני על האיזור האינטימי, לריח רענן. לרכישה אצל קוסמטיקאיות (5 מ"ל, 59 שקל).

צילום: דיויד מוריס יח"צ חו"ל


כתיבת תגובה