"ניו פארם" יצרה את פורמט "יפה ברגע"

"ביחד נמכור יותר", היא הבנה חדשה בשוק הקוסמטיקה הישראלי, הטמונה בבסיס המהלך החכם של רשת "ניו פארם", שפיתחה את פורמט "יפה ברגע". נשים קונות הרבה איפור עממי, בין אם זה מה שהן צריכות, או שהעלות הסבירה מאפשרת להסתער עליו כפיצוי מנחם. במקום להתמקם בעמדות נפרדות ולהילחם זו בזו על ליבה של לקוחה מזדמנת עם כמעט אותו פריט – "ניו פארם" הציעה איחוד כוחות.

החברות המשתתפות הן: "לוריאל", "מייבלין", "גרנייה", "רבלון", "ג'ייד", "קרליין", סופטאץ'", "בורז'אה" ו"רימל". שטחי התצוגה והמכירה שלהן אוחדו ומותגו בלוגו החדש "יפה ברגע". הדיילות עברו הכשרה לאיפור מחמיא ומתן טיפים מעשיים הכוללים מוצרים של מספר חברות.  ביו-טיוב של הרשת ניתן לצפות בסרטוני הדרכה לאיפור עם מוצרי החברות.

כצרכניות, בטוח שאנחנו מרגישות נוח יותר לזכות בהמלצה משולבת, שהותאמה לנו אישית, מאשר החשש "ליפול" על דיילת של אחד המותגים, שמתאמצת למכור לנו חבילה שלמה. ההיגיון הבריא אומר שאולי הסומק של אחת החברות מקסים ומחירו סביר, אבל מסקרה אני מעדיפה של חברה אחרת וחברה נוספת מציעה כרגע צללית יפיפיה במבצע.

יתרון נוסף ומאוד משמעותי, מגלה רונית פטל, מנהלת מחלקת הקוסמטיקה ברשת, הוא במבצעים היחודיים. עד ל- 5.10.12 מתקיים מבצע 1 + 1 המאפשר לבחור בשני פריטים מחברות שונות. מדי חודש יש הצעות טובות, מתחלפות, למספר פריטים מובילים. במבצע הנוכחי, שיימשך, אף הוא, עד 5.10.12  מוצעים רבעיית צלליות של "רבלון" ב- 40 שקל; מסקרה היי-טק של "סופטאץ' ב-40 שקל; עפרונות עיניים ושפתיים של "קרליין" ב- 20 שקל. בהמשך, תוצענה הטבות ייחודיות נוספות לחברי מועדון "קלאב 365".


כתיבת תגובה