"אהבה" ("AHAVA") עם אומנות

מה שעושה את אריזת החג של "אהבה" למתנה מוצלחת ביותר, שוודאי תרשים את מקבליה בחו"ל – הוא הקופסה  הצבעונית, פרי שיתוף פעולה עם האמן דוד גרשטיין. סגנונו מכונה פוסט-פופ ומתאפיין בציור בצבעים עשירים, שמטרתם לשמח את קהל המבקרים בגלריות בערים אורבניות גדולות (סיאול, בנקוק, סינגפור, רומא, לונדון, תל-אביב).

בקופסה שלושה מוצרים לא חדשים: קרם ידיים, קרם רגליים וקרם גוף, כל אחד  בשפורפרת של 100 מ"ל.  המחיר 155 שקל.  פריט נפרד,  שעל חזיתו מעוצבת יצירת האמן, במהדורה מוגבלת לאספנים, הוא קרם גוף מינרלי באריזה גדולה של 500 מ"ל (במקום 250 מ"ל) במחיר 200 שקל.

בחו"ל אוהבים את "אהבה" שהוקמה ב- 1988 על-ידי הקיבוצים עין-גדי, קליה, מצפה- שלם ואלמוג וכיום בבעלות קליה ומצפה-שלם ביחד עם גורמים עסקיים פרטיים. במוצריה משולבות תמציות צמחיות של תמר, חוחובה ואלו-ורה, הגדלים בערבה הישראלית; אצת הדונליאלה סלינה, שחיה בים המלח, בתנאים סביבתיים קשים, ולצורך הישרדותה צוברת בטא-קרוטן, החשוב למערכת החיסון של העור. החברה פיתחה דרך לאדות את מי ים המלח, באופן שגורם לשקיעת מלחים שונים ובעיקר מלח בישול, הגורמים לעקצוצים בעור. במים נותר ריכוז גבוה במיוחד של מגנזיום וקאלציום, שלהם השפעה טובה על העור.

צילום: יסמין ואריה צלמים


כתיבת תגובה