לקים חדשים של "אססי" (“ESSIE”)

"הלק הוא השפתון החדש", אמרה נאוה רביד, מנכ"לית "לוריאל ישראל" באירוע השקת קולקציית הלקים לחורף של "אססי".  הסוד בתשוקה ללקים טמון בקלות התאמתם לביטוי האישי. קל להעז איתו, קל להתחדש איתו וגם קל להסירו – אם מתחרטים.

עוד ציינה כי תחום הציפורניים גדל ב-64% בחמש השנים האחרונות ונמצא במקום השני במכירות, אחרי המסקרות, ואילו השפתונים שהובילו בראש – ירדו אל המקום הרביעי. השינוי במגמה הסתמן משנת 2008, עם ניצני ההאטה הראשונים בכלכלת ארצות-הברית, אשר הובילו להגברת מגמת "עשי זאת בעצמך".

לחברה 90 גוונים קבועים על המדפים ובכל עונה מצטרפת אליהם מהדורה מוגבלת של גוונים מתחלפים. בחורף הנוכחי יהיו אלה 6 גוונים בעלי עוצמת צבע, נצנוץ וברק. ביניהם, אדום בהיר זוהר, אדום שני,  טורקיז, לבן-כסף, נצנוץ-זהב  וארגמן מלכותי מנצנץ שזכה לשם leading lady" ", והוא המוביל במכירות בחו"ל. בסניפי "סופר פארם" המחיר: 50 שקל ליחידה.

צילום: יח"צ חו"ל


כתיבת תגובה